Når man taber de sidste 7 kampe i en sæson, hvoraf de 5 af dem med 1-3 tilhører man i alle tilfælde ikke toppen i superligaen og for mig er det ikke overraskende, at nogle synes kurser peger mod nedrykning. Men jeg oplever, at der er brugere på dette Forum, som har en manglende realitetssans. Brugere, som for mig at se, altid kan finde fejl ved andre klubber, men som for sjældent tager de samme briller på, når de kikker indad i vor egen klub.
Brian Se mig allesammen Steen Nielsen var i 10 år sportschef i vores klub og først ved den 3. nedrykning kom der en markant kritik på disse sider af denne katastrofale udulige sportschef og mellem linierne oplever jeg, at der stadig er stor respekt for David tomme flosker Nielsen.
Sidst nævnte er klart ikke den dårligste træner vi har haft, men derfra og til at ønske ham tilbage, er der godt nok et langt stykke. Er du i tvivl, så kik på hans resultater siden 3. pladsen i 2020. I går fik Horsens for 4. gang i 12 kampe en spiller udvist. Denne gang allerede efter 20 min og resultatet blev derfor 3-3 mod en af klubberne i bunden ( Hausner, som David ellers roser, spillede igen en dårlig kamp og var medvirkende til, at Horsens trods udvisningen mistede to point). Horsens har brugt millioner på indkøb, men resultaterne står slet ikke i forhold til dette faktum, og David mange tomme ord Nielsen har som sædvanligt mange, mange tomme forklaringer.
Selverkendelse er nødvendigvis ikke nemt, men erkend dog i det mindste, at vores dårlige forår pegede direkte mod bunden af superligaen. Så meget, at set i dette lys vil en 6. plads efter grundspillet i denne sæson være meget tilfredsstillende.