Han har spillet pænt med kampe for U17 i FCM, men ja han er nok ikke blevet tilbudt kontrakt, men derfor kan han jo sagtens udvikle sig de næste par år.
Jeg tror dog en del børn af tidligere spillere venter lidt med kontrakten. Jeg kunne også sagtens forestille mig Graulund bede hans søn tage et år uden kontrakt i FCM for, at finde ud af om det var transporten/slidet værd.
Synes så tit man hører om drenge der går kold i den lange transport, og helt mister lysten.
Det handler ikke kun om KGs niveau, men også andre spillere på hans plads og deres niveau. FCM prioriterer det fysiske meget højt og måske er Graulund Junior for klejn
Måske har de valgt at holde de rigtige 2-3 drenge, måske ikke. Det ved man først om 5 år
Nu skal sønnerne naturligvis ikke dømmes på deres far gerninger - hverken godt eller ondt.
Jeg håber dog æblet falder et godt stykke fra stammen offpitch.
Han har været AGF fan siden han sad på fas skuldre som 4 årig, og AGF havde åbenbart en bedre plan for ham, det var grunden til at han valgte AGF (officielt):
Han har været AGF fan siden han sad på fas skuldre som 4 årig, og AGF havde åbenbart en bedre plan for ham, det var grunden til at han valgte AGF (officielt):
Nej. Han var en del af det der helt vanvittige Ynglingehold i Vejle med bl.a Dalgas, Nørlund, Søgaard, Gravesen og ham selv. Allan Gaarde smuttede tilbage til Grindsted som junior, fordi han ikke kunne komme på holdet.
Der var vist 5 af dem der blevet rykket op på seniorholdet da de vandt bronze i oprykkersæsonen.
Ole Fritaen var træner for dem på ynglinge niveau.
Nej. Han var en del af det der helt vanvittige Ynglingehold i Vejle med bl.a Dalgas, Nørlund, Søgaard, Gravesen og ham selv. Allan Gaarde smuttede tilbage til Grindsted som junior, fordi han ikke kunne komme på holdet.
Der var vist 5 af dem der blevet rykket op på seniorholdet da de vandt bronze i oprykkersæsonen.
Ole Fritaen var træner for dem på ynglinge niveau.
Alle talenthold tabte i dag, U15 har været godt kørende i en lang periode, men har tabt 2 i træk.
U17 lå helt med fremme, men er gået fuldstændig i stå under Ragnar og U19 ja mange så en pivelendig indsats i dag da vi tabte 3-0 til Randers FC.
Enhver plan kan være bedre end ingen plan, så det fortæller måske heller ikke i sig selv så meget. Han er nok ikke et unikt talent når han ikke er på kontrakt, men selvom FCM selvfølgelig har langt flere penge og vi ikke helt kan konkurrere på det parameter, tror jeg alligevel heller ikke kravene der er så meget anderledes, så det kan lige så vel handle om typer og trupsammensætning som det bliver nævnt. Under alle omstændigheder er det svært at forudsige, men AGF henter ham stadig kun fordi de faktisk tror på ham.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.