New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 10K
  • Views Views: Views 666K
Transfervindue Sommer 2026
Sandheden om Mølgaard er vel at de 20
Kampe i streg han skal bruge for at komme tilbage, dem kan han ikke få i AGF. Der er ikke plads til det
Ja, og det er bare ift. det defensive. Spørgsmålet er om han kan blive god nok på bolden, til at spille det spil vi gerne vil. Det synes jeg er et mere åbent spørgsmål.

Begge Norges CL hold får vel 6 koeficeintpoint for at kvalificere sig til CL, det bliver meget vanskeligt at indhente.
De fire danske hold (hvis de alle går videre) er sikret 3 point hver. Og mon ikke der er chance for at de også skraber en del point sammen i ligaspillet? I modsætning til Bodø og især Viking, som skal juble over ethvert point de får fra nu af. Der er også betydeligt større chancer for at se danske hold videre i knock-out spillet i foråret.

Nu handler det jo trods alt om et 5års regnskab.
De to hold fra Norge har hver tilført samlet 1.4 point for deres kvalifikation ifølge diverse statisktiker. De 6 point skal ligesom alle andre jo deles ud over antal deltagende hold.
Det bringer Norge op lige over Danmark inden kampene i dag.
Inden vi nu render rundt og påstår, at Norge overhalede os for flere sæsoner siden, så se lige på scoren fra sidste år. Ja Bodø gjorde det flot.. men FCM bedre :)

.View attachment 7963
For DK - handler det om at holde os i top15 korrekt?
Hvis det er tilfaeldet med 2 cypriotiske hold tilbage, samt Schweiz relativ lagng tilbage, er det vel fornufting, specielt hvis alle 4 hold fra DK hoester point
Eller har jeg overset noget?

For DK - handler det om at holde os i top15 korrekt?
Hvis det er tilfaeldet med 2 cypriotiske hold tilbage, samt Schweiz relativ lagng tilbage, er det vel fornufting, specielt hvis alle 4 hold fra DK hoester point
Eller har jeg overset noget?
Jo Top15 betyder klart mest men 14 pladsen er også god da den giver Mestrene (det er os lige nu!!!!) en plads i Playoff til CL hvilket jo så betyder garanteret EL plads hvis man taber den. Ellers begynder der først rigtigt at rykke noget fra 10 pladsen og op.

Latest posts

Back