New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 276K
Transfervindue Sommer 2026
Er godt med på at han var med på billeder fra den officielle kanal også. Pointen var nærmere, at der ikke havde været nogen rigtig dækning af første dag udover billeder. Jeg savner den klassiske, hvem er vendt tilbage i god form og vinder bip-testen mv., status på uafklarede spillere osv.

Men der var kun billeder fra AGF og ét fra Stiften. Så de må have været der, uden at der kom særligt meget dækning ud af det.

Kunne det være fordi AGF gerne vil have første dag for medarbejderne skal mødes (igen) og starte roligt op. Dernæst kan man så køre på med journalister, nyheder mv.

Det hjælper selvfølgelig ikke en nyhedshungrende fanskare men tænker det ville være min prioritet, hvis jeg bestemte😀. Det giver også mulighed for et bedre overblik og hvis der er noget man lige skal have talt om.

Klar besked fra Cv inde i appen.

- De vil have kvalitet over kvantitet, altså man køber når den rigtige spiller er der og det lyder også til man gerne vil slå til for at få et ligaspil.

- Der bliver frigivet flere midler til truppen hvis der kommer et ligaspil - det numeriske behov stiger

- Det lyder som om at de ikke er så bekymrede for bagkæden - i hvert fald ikke numerisk.

- Badji bliver set an og Gyamfi kommer skadet tilbage fra ferie

Klar besked fra Cv inde i appen.

- De vil have kvalitet over kvantitet, altså man køber når den rigtige spiller er der og det lyder også til man gerne vil slå til for at få et ligaspil.

- Der bliver frigivet flere midler til truppen hvis der kommer et ligaspil - det numeriske behov stiger

- Det lyder som om at de ikke er så bekymrede for bagkæden - i hvert fald ikke numerisk.

- Badji bliver set an og Gyamfi kommer skadet tilbage fra ferie
amen for fanden, en ting var hvis han bare var uheldig og var skadet meget, men virkelig viste sig frem når han så kunne spille, eller at han ikke så super spændende ud men kunne spille hele tiden for bedst mulig udvikling, men både at ikke se spændende ud OG blive skadet hele tiden, det er fandme en uheldig kombo

Stærkt CV.

Ingen panik, og kvalitet over kvantitet er virkelig et must. Vi har stadig en fin sammenspillet trup, hvor vi skal tilføje de rigtige. Før CV endte vi sgu for meget i noget la la.

I sætningen ift gruppespil vs budget er det ærgerligt vi ikke fik en meget nem første runde lodtrækning, så tror jeg godt man allerede nu turde hæve budgettet lidt.

Ville ønske CV vendte sin logik om og der blev frigivet flere midler FOR at sikre europæisk gruppespil.

Jeg frygter at vi ender med sorteper, fordi CV er for afventende og spillet om en ny angriber trækker ud.

Hvis vi stiller til start med Serra i dobbeltopgøret mod Lech Poznan er avancement mulighederne i hvert fald ikke overvældende..
Tænker ikke det vil gøre noget godt for hans forhandlingsposition, hvis han meldte ud, at vi SKAL have en angriber på plads inden kampene mod Lech Poznan. Men enig, det bør være tilgangen fra CV, hvilket jeg også tror det er internt i GF

Ville ønske CV vendte sin logik om og der blev frigivet flere midler FOR at sikre europæisk gruppespil.

Jeg frygter at vi ender med sorteper, fordi CV er for afventende og spillet om en ny angriber trækker ud.

Hvis vi stiller til start med Serra i dobbeltopgøret mod Lech Poznan er avancement mulighederne i hvert fald ikke overvældende..
Jeg er enig i logikken, men tror ikke på, at vores angriberkøb afhænger af Europa. De ekstra midler handler mere om truppens størrelse.

Det er næppe CVs ønske. Snarere bestyrelsens - under hvilke rammer CV prøver at få mest og bedst mulig trup til os

Jeg hørte det præcist som om at man har to faser. Man vil gerne bruge penge på at få et ligaspil, men det er også en økonomisk kattelem mere såfremt det sker.

Jokeren er er om AGF kan få den kvalitet de har brug for, inden den 22.7, uden at betale overpris.

Bare for at have to poler i den diskussion

- Haugen er det værst tænkelige eksempel på hvad der sker når man køber tidligt - og til overpris

- Arnstad er det bedst tænkelige eksempel på hvad kvalitet der kan blive muligt når man venter.
- Tobias Bech er det bedste eksempel på hvad der sker hvis man er proaktiv og handler hurtigt

- Badji er det værste eksempel på hvad man kan få hvis man venter.

- Tobias Bech er det bedste eksempel på hvad der sker hvis man er proaktiv og handler hurtigt

Og eksemplerne viser bare, at der ikke findes en sikker opskrift på, hvad der er mest rigtigt men er case by case sammen med dygtig scouting OG held.

Når det er sagt, så har CV vidst i en sæson, vi denne sommer skal have en 9er, så jeg vil have det meget svært med, hvis han først kommer sidst i vinduet. På en 9er liste som formodentlig indeholder mindst 5 interessante emner, er det imo dårligt arbejde, hvis ikke en af dem er AGF spiller inden 1. august.

Naturligvis - men som det også er beskrevet i andet indlæg, så var f.eks. Bech en case hvor man ikke behøvede at se sig om. Da AGF hentede Ryan Mmaee, var man mm fra at hente Timothy Weah.

Naturligvis - men som det også er beskrevet i andet indlæg, så var f.eks. Bech en case hvor man ikke behøvede at se sig om. Da AGF hentede Ryan Mmaee, var man mm fra at hente Timothy Weah.
Hvorfor behøvede man ikke se sig om med Bech? Vi manglede da i høj grad noget offensivt kvalitet. Vi har vist i et år vi mangler en angriber så det mindste man kan forvente er at CV er klar og har en angrebsforstærkning klar inden Europa er slut og en tredjedel af grundspillet er færdig. Men det tror jeg nu også han har.

– De mål, som Paddy har scoret for AGF, kan ikke købes for penge – i hvert fald ikke for vores budget. Så ja, alle de positioner, hvor vi har sagt farvel til spillere, der kigger vi selvfølgelig ind i mulighederne, men brikkerne kan også lægges på andre måder, siger CV.

– Tobias Bech er for eksempel en stærk 9’er, og så kunne man jo spille med andre spillere på 10’erne. Træneren skal også have lov at arbejde. Men selvfølgelig er det et tema, at det ska løses.

Hvorfor behøvede man ikke se sig om med Bech? Vi manglede da i høj grad noget offensivt kvalitet. Vi har vist i et år vi mangler en angriber så det mindste man kan forvente er at CV er klar og har en angrebsforstærkning klar inden Europa er slut og en tredjedel af grundspillet er færdig. Men det tror jeg nu også han har.
Fordi Bech havde brug for at komme hjem til DK igen. At “se sig om” handler om at udlandet ikke var en option for Bech da det skifte skete. Tilsvarende med Mads Emil

Det overrasker mig egentlig, at Bech aldrig for alvor blev prøvet som nier i foråret, for han havde ikke så meget medgang som tier i foråret. Ret beset har CV ret i, at det er svært at købe sig til den kvalitet, der skal bruges på positionen, så det ville være stærkt i stedet at finde det i truppens potentiale. Og måske kan Emmerys tage en tier, hvis taktikken justeres. Kristjansson er også lovende.

Latest posts

Back