New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 368K
Nyheder om andre klubber
Hehe

Vel gjorde han røv… Han tog sikkert solbriller, hat og dunjakke på, og gik så ud og fejrede som alle os andre - han indrømmer det bare aldrig.. 🤣

Ej, det er jo problemet når alle profiler i deres trup ikke engang gider bo i deres klubs by, men vælger den klart mest sexede by i Danmark, som så ender med at tage trofæet for snuden af dem.. Klassens Frække Dreng, fra Jyllands kedeligste by..

Hehe

Syntes egentlig han forholder sig ok til vores kvaliteter👏

Man må også bare indrømme, at AGF har fortjent det. Du ligger ikke nummer ét i størstedelen af en sæson for sjov. Det gør du, hvis du er et godt mandskab, og det har de vist sig at være, fortæller en afklaret Philip Billing, der nu i stedet ser frem til torsdagens brag mod FC København.

Meanwhile:

Alligevel er midtjydernes Philip Billing overbevist om, at hvis man ser alene på finalisternes spillertrupper, så er det de to bedste danske mandskaber, der mødes i Parken Kristi himmelfartsdag.

- Nu ved jeg godt, at AGF lige har vundet mesterskabet, så jeg ved godt, at folk vil sige, at det er det ikke, men hvis man kigger på papiret og kvaliteten af spillere, så tror jeg, det er, siger Philip Billing til Viap

Men så er det godt, at mesterskaber heldigvis stadig kan vindes som et hold altså sådan fodbolden var tænkt og ikke hvem som kan købe sig til succes eller har råd til alternativ behandling...

Meanwhile:

Men så er det godt, at mesterskaber heldigvis stadig kan vindes som et hold altså sådan fodbolden var tænkt og ikke hvem som kan købe sig til succes eller har råd til alternativ behandling...

Pokalturneringen er jo netop dén turnering, hvor man pga knald eller fald kampene, ofte ser en uventet vinder. Hvorimod en turnering over 32 runder altid ender med en fortjent vinder.

Når det er sagt, så bekræfter jo også det vi alle har skrevet herinde, at det var holdet der vandt, ikke individualisterne, ligesom Jakob Poulsen så også må være en bedre træner end Mike Tullberg.

Latest posts

Back