New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 668K
Ved ikke om andre har dækket det, men det er meget interessant at se hvor mange udgange der er fra de forskellige lounges og boxes der er på A-triubunen. Nu er der sat træplader op så det er nemmere at se end når der kommer glasdøre i.

View attachment 6505
Der ligger et afsnit på Play+, hvor JN viser Morten Breum rundt, og der er de oppe i de bokse.

Hver af dem får en balkon de kan gå ud på, hvilket er meget fedt.

Kan bestyrelsen eller andre højt oppe i hierakiet i AGF arrangere et møde med pyromanerne fra fan-scenen om at pyro skal stoppe da det kunne bringer dårligt med sig i form af bøder, spilstop og irritation for andre tilskuere. Det burde ikke være så kompliceret, eller har jeg misset noget?
Du har misset noget! Men jeg lader den ligge dér😉

Det var et stykke tid siden at jeg havde været inde på Kongelundens hjemmeside, men der kommer jo også løbende nyheder derinde, bl.a. denne her fra slut februar:

med bl.a. denne underside:

Her skrives altså om anlæg omkring væddeløbsbanen, for bl.a. cykelcross og mountainbikes.

Tanken er, at cykelanlægget bliver et grønt areal med forskellige anlæg til træning, fx terrænelementer, sandgrav og pumptrack. I kanten af cykelanlægget skal der løbe en såkaldt perimetersti på 500 meter. Der skal også kunne køres på områdets grønne flexareal, hvor ruter og forskellige forhindringer stilles op fra gang til gang ved træning (læs videre under billedet).

Cykelanlægget vil være et åbent anlæg, som kan benyttes frit af byen uden for cykelklubbernes træningstider og er tænkt med elementer, der også kan benyttes af fx børn på løbehjul, balancecykler m.m. Banens planlagte sandgrav vil kunne dobbeltudnyttes til fx beach volley i sommermånederne. Det er tanken, at området også kan benyttes til fx løbetræning og trail runners

Desuden lidt om anlæggelsen af Kongeruten:

Kongeruten skal være for alle, der ønsker at komme ud i naturen og opleve Kongelundens mangfoldighed og mange attraktioner. En knap 5 km lang gå- og løberute gennem den bynære skov, parker, skjulte haver og en levende idrætsby.
1775046026601.webp

Latest posts

Back