Tror de fleste Viborg fans gerne opgiver en bronze hvis det kan forhindre FCM i at blive mestre. Spillerne er dog nok en del mere konkurrence mindede og vil naturligvis gå efter at vinde.
Jeg ved ikke om fodbold arbejder med formtoppe ligesom i cykling, men hvis vi leger med tanken, så skulle Sønderjyske vel toppe årets første 4 kampe for at nå top6.
Jeg ved ikke om fodbold arbejder med formtoppe ligesom i cykling, men hvis vi leger med tanken, så skulle Sønderjyske vel toppe årets første 4 kampe for at nå top6.
Det er kun for Pogacar, det er ophævet for. Alle andre opererer stadig med formtoppe
Spøg til side, så har jeg faktisk længe funderet over, om vi har timet forårsformen til at toppe nu her? De forudgående to sæsoner har vi jo åbentlyst mistimet formen i foråret fuldstændigt, så det kunne jo være, vi prøvede en anden tilgang. Det ville i hvert fald forklare, det svingende spil i store dele af foråret.
Det ville også være sindssygt at bede ham være en lige integreret del af presmaskinen som holdets anfører, der nåede at starte over 100 gange i træk (har glemt tallet) i superligaen. Den slags tager altså lidt tid.
Bare for en god ordens skyld: PM har ikke været i startopstillingen 100 kampe i træk. Hans rekord består i antal superligakampe i træk, hvor han har spillet. Og den rekordserie er stadig i gang.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.