New posts

Landsholdstråden

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 136K
Hvis vi så ikke går videre fra den her nemme gruppe, hvaså med Reimer?

Lad os nu håbe vi får det vendt. Men det er jo en fiasko af de helt store, og så har vi lige forlænget med træneren...

Så skal Peter Måller ud. Og sp skal Brisn Riemer ud. Det er fuldstændigt uacceptabelt ikke at kvalificere sig. Og PM har været en kæmpe skændsel som chef fra dag 1.

Så skal Peter Måller ud. Og sp skal Brisn Riemer ud. Det er fuldstændigt uacceptabelt ikke at kvalificere sig. Og PM har været en kæmpe skændsel som chef fra dag 1.

Ved ikke om jeg synes PM har været en kæmpe skændsel. Vi har vel kvalificeret os hver gang? Det er mere end mange store lande har gjort.

Men fejler vi her, hænger fejlen på ham.

Ved ikke om jeg synes PM har været en kæmpe skændsel. Vi har vel kvalificeret os hver gang? Det er mere end mange store lande har gjort.

Det er egentlig imponerede, at professionaliseringen af DBU er gået så galt. Først med den helt umulige Claus Bretton-Meyer og derefter med den helt uduelige Peter Møller. 🤷🏼‍♂️

Det er egentlig imponerede, at professionaliseringen af DBU er gået så galt. Først med den helt umulige Claus Bretton-Meyer og derefter med den helt uduelige Peter Møller. 🤷🏼‍♂️

Du quoter mig, men jeg har nu ikke skrevet at jeg mener PM er uduelig 🙂

Jeg aner ikke nok om hvad har laver/har lavet, men kan da se at vi har kvalificeret os ned sidste 4 gange i streg.

Peter Møller ligner en gigantisk idiot, hvis Danmark misser VM. Hvorfor var det så vigtigt at forlænge med Riemer så hurtigt? Det så bizart ud for selv de mest glade Riemerfortalere - og nu bare tåbeligt, hvis Riemer misser "en let" slutrunde.

Jeg tror dog stadig, at Danmark en ok chance. Skotterne er gået i ren forsvarskamp og det kan koste dem i anden halvleg, at de ikke aflaster. Dog bekymrende at se Rasmus Kristensen være så dårlig. Joachim Andersen ligner også en der efterladt hovedet derhjemme.

Du quoter mig, men jeg har nu ikke skrevet at jeg mener PM er uduelig 🙂

Jeg aner ikke nok om hvad har laver/har lavet, men kan da se at vi har kvalificeret os ned sidste 4 gange i streg.
Nej, det er skam mig, der mener det. Jeg er rigtig i stødet i aften 😏

Det er en lang diskussion, hvis vi skal nå hele vejen rundt, men ift. selve holdet så vil jeg hellere "blive hjemme" end at se det makværk, de har leveret de seneste to slutrunder.

Jeg vil begejstres af Landsholdet.

Vi har også haft nogle ekstrem nemme puljer, fordi ÅH leverede resultater som danne basis for gode seedninger.

Forløbet omkring fyringen af ÅH var uskønt. PM hældte en ubesejret træner ud med badevandet, fordi han ville være mere ambitiøs i spillet med bolden.

Den første tid under Hjulmand var god. Spillemæsdigt og resultatmæssigt. Men fra Qatar og frem døde begge dele, og vi var pivringe. Hjulmand fik lov til at sidde alt for længe, hvor han på ingen måder leverede til de spillemæssige ambitioner, han var blevet ansat til. Hernæst fik Hjulmand selv lov til at definere, om han ville vedblive med at være landstræner, og han fik lov til at træffe sin beslutning på et fuldstændigt håbløst tidspunkt. Møller agerde mere som pedel end som chef i det forløb.

Det resulterede i, at Møller måtte panikansætte Hjulmands assistent i rollen som chef, på trods af, at han aldrig har haft succes som chef. Det holdt i ca. fem minutter, så var han gået ned med stress.

Frem mod ansættelsen af Riemer, havde Møller malet sig op i et hjørne ved at proklamere, at man ville ansætte en dansker.

Brian Riemer har hafy enkelte gide kampe som landstræner, men overvejende har det været ret dårligt. Og Møller har lige forlænget med ham midt i en middelmådig kvalifikationskampagne, hvor VF nærmest ene mand har båret Danmark.

Jeg tror, vi kunne have fået væsentligt mere ud af materialet efter Qatar. Og jeg synes, Peter Møller har været decideret pinlig og heldig i sine dispositioner. I enhver dansk klub var han blevet fyret for længst.

Latest posts

Back