Jeg ved ikke hvem Fisse-Kusse er, men han lyder ikke helt frastødende
Mit problem med landsholdet er i virkeligheden et problem med DBU.
Der var engang en vision om at afholde flere kampe rundt om i landet, men det er som om den er fuldstændig glemt og landsholdet er igen igen blevet et lukket Østerbro-projekt.
Tjo, jeg ville også være utilfreds med mig selv, hvis det bare var noget, jeg helt selv havde fundet på. Men nu kommer det sig af, at jeg for sjov har valgt at misforstå sangen: "Fisse, kusse, Schmeichel er en mur" (afledt af Yellow Submarine tænker jeg). Der er jo netop ingen mening i de to ord i denne kontekst (så hellere 1-2-3!!!). At lege at sangen lyder sådan fordi det simpelthen er hans fulde navn... Dét er sjovt! Synes jeg...
Jeg har i hvert fald ikke nogen insiderviden eller personlige beretninger. Der er et utal af interviews, hvor manden har haft det med at virke sur når pressen påpeger, at de ikke gør det godt, som man ellers kunne forvente (aversion for mig). Så er der selvfølgelig landsholdsstrejken og de tre anføreres åbne brev. Det er utilgiveligt i mine øjne. Derudover har vi jo generelt hørt, at han er en kulturbærer på landsholdet, og jeg synes ikke om den kultur, jeg umiddelbart har fornemmet i interviews, på banen osv. Selvfølgelig i høj grad vibes, der er tale om her.
Fra mig? Sorry, øge-/kælenavnet var altså virkelig ikke ondt ment. Det har bare gjort virkelig stort indtryk på mig, at høre en flok unge mænd gå og råbe de to ord igen og igen.
Fint med mig! Riemer var/er begyndt at ligne Morten Olsens sidste 6-8 år allerede nu MO kunne ikke bænke darlings og over the hill spillere, BR skal indse det nu ellers er han en dead coach walking.
Schmeichel er ikke en målmand der tager alverden, men problemet er mere at vi ikke kan tackle og dække op. Vildt nok at ende med ikke at komme til vm fordi man ikke kunne slå Belarus ...hvis det ender sådan i sidste ende.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.