New posts

Kampen om top 6 -Spekulationstråden om sandsynligheden.

Kampen om top 6 -Spekulationstråden om sandsynligheden.
Hvis SIF slår FCM, og FCN slår BIF, så er både FCM og BIF ude af top 6 samtidig med at vi stadig er med, også selvom OB får X i Aarhus, uanset hvad kampen i aften ender.

Altså: Vi kan tillade os at tabe i aften, og spille X mod OB, så længe Randers slår AaB, SIF slår FCM og FCN slår BIF :D
Og ja her taler jeg om drømmen om at BIF/FCM glipper top 6, og AGF er med.

Og det kan samtidig stadig lade sig gøre at se både FCM, Randers og BIF ude af top 6, mens AGF er med sammen med SIF og OB. Men det kræver desværre at OB slår os, så det hepper jeg ikke på, selvom vi måtte sikre top 6 i aften. Så må det blive en trøstepræmie til den tid, hvis det ender med nederlag der, og BIF/FCM/Randers glipper og OB når med.

Randers blev spillet ud af banen mod Viborg i 1.halvleg da de mødtes her sidst. Så spillede Randers Viborg ud af banen modsat i 2.halvleg og de delte 2-2. Det var underligt at se på. OB og Randers er ustabile som de nærmest altid er i foråret, og begge hold har solgt spillere. Vi har modsat beholdt vores trup, samt suppleret med Duelund, Beijmo og Bjur.

1000000000% enig.
Og vi mindes om, at dommeren skal have forladt banen før den er hjemme :D
Med mindre vi er foran med 2, da et VAR-review jo ikke kan ændre 2 scoringer. Derfor kan vi juble når dommeren har forladt banen ved en 1-målssejr eller hvis vi vinder med 2 :D
Mads Kristoffer kan helt sikkert tilføje to VAR-scoringer eller flere. Både før, under og efter en kamp. MEN han er ikke dommer i aften og så er det alligevel begrænset hvor meget skade han kan gøre.

Anerkender præmissen om sjove udekampe i nærområdet.
Så vi holder med AGF, Silkeborg, Randers og FCN i runde 22.
Det var Brøndby sejren i går der gjorde det muligt for AGF at sikre top 6 matematisk i dag - så det var et perfekt resultat…..bortset fra at det var Brøndby der vandt, og de skal tabe hver gang, sådan er det bare, uanset hvad der ville være mest fordelagtigt.

Det var Brøndby sejren i går der gjorde det muligt for AGF at sikre top 6 matematisk i dag - så det var et perfekt resultat…..bortset fra at det var Brøndby der vandt, og de skal tabe hver gang, sådan er det bare, uanset hvad der ville være mest fordelagtigt.
Det var nu FCM der sikrede den. Der var 0 fordel for os ved Brøndby-sejren.

Nær perfekt aften…!
Så flot. Og fortjent med top 6 når man laver 10 af 12 point, og med en målscore på 6-2.

Nu gælder det jagten på europa og medaljer. Tråden her lever selvfølgelig søndag med, så vi kan følge det til dørs.

Og så lover jeg at lave en ny tråd senere om hvad der skal til for evt at nå et nyt sæt medaljer!

Men vi kan jo diskutere, hvem vi helst vi have med. Jeg tænker, at Randers nok skal klare AaB og så håber jeg da inderligt at FCN slår Brøndby, selvom Farum Park nok bliver klædt i gult og blåt på søndag. Silkeborg er en ubehagelig modstander (+plastikgræs), men det vil stadig være bedre, at FCM ender i bund-6. OB kan man jo ikke rigtig heppe på, når vi skal møde dem.

Men vi kan jo diskutere, hvem vi helst vi have med. Jeg tænker, at Randers nok skal klare AaB og så håber jeg da inderligt at FCN slår Brøndby, selvom Farum Park nok bliver klædt i gult og blåt på søndag. Silkeborg er en ubehagelig modstander (+plastikgræs), men det vil stadig være bedre, at FCM ender i bund-6. OB kan man jo ikke rigtig heppe på, når vi skal møde dem.
Hvis Silkeborg og Randers vinder, er Brøndby også nød til at vinde for at blive i top 6, pga. målforskellen - hold kæft det er tæt.

Ja, så blev det her jo pludselig en kedelig tråd :) Men lad os nu gå ind i slutspillet med maner, med en sejr over OB. Hvis Viborg så taber i Parken, så er vi kun 2 point efter dem inden de sidste 10 kampe.

Det her er min hadetråd nummer 1 i hele sæsonen.
Lidt ligesom Sudokoer i aviser. Talhovedbrud der tager fokus fra det væsentlige.
Skønt den kan lukkes.

Latest posts

Back