New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 370K
"Hvor blev de af"-tråden
Vi hører måske lidt mere til det senere, men jeg kan ikke lade være med at tænke, at den oplevelse i Tyrkiet ikke bare satte ham tilbage sportsligt, men også har fået ham til at revurdere hele karrieren. De fik jo en lille ny tidligere på året og har måske ikke lyst til at kaste sig ud i et usikkert eventyr igen. Man synes jo nok Amini kunne spille på et højere niveau end Australsk A-League, men det kan også være vanskeligt at finde lige nu i et fortsat corona-ramt marked, det er svært at tage på prøveophold og der en del ledige spillere. AGF var nok bare rykket videre, det viser beslutningen om at han slet ikke var i spil til spilletid i efteråret også, så det var ikke en mulighed at fortsætte her og det har måske heller ikke været attraktivt med en anden Superligaklub når han snart ikke kan være på forskerskat længere. Måske har han også bare noget attraktivt på bedding Down Under, det lyder jo ikke som om han har tænkt sig lige at tage ud igen. Held og lykke dernede - og hvis AGF stadig vil afsøge det marked er det vel ikke den værste ambassadør at have.

Amini har været en super fyr.

Tror desværre der er noget med bentøjet, han var allerede i foråret på skånekost og spillede ret meget, og husker David sagde de skulle passe på ham. Sikkert også noget med et at gøre at tyrkerne sprang fra kontrakten og at han slet ikke været i spil til bænkplads i AGF i efteråret heller ikke pokalkampene - bare bænken og indhop. Har han fået et eneste minut?

Det virker jo heller ikke som en plan A med Australien.
Kun få dage siden han sagde han var åben for alt i DK, Europa og Asien. Men vinduet er langt og der kan jo ske noget efter nytår.

Han skal nok ned og genstarte bentøjet først, dernæst i spillemæssig form. Synd håber han kommer stærkt igen.

Sikkert også noget med et at gøre at tyrkerne sprang fra kontrakten og at han slet ikke været i spil til bænkplads i AGF i efteråret heller ikke pokalkampene - bare bænken og indhop. Har han fået et eneste minut?
Det kom jo på et tidspunkt frem, at han kun er her som en vennetjeneste fra AGF (opholdstilladelse i Danmark/Europa) og på en symbolsk løn. Det var slet ikke tanken at han skulle spille i efteråret. Præcis hvorfor synes jeg så er mærkeligt.

Det kom jo på et tidspunkt frem, at han kun er her som en vennetjeneste fra AGF (opholdstilladelse i Danmark/Europa) og på en symbolsk løn. Det var slet ikke tanken at han skulle spille i efteråret. Præcis hvorfor synes jeg så er mærkeligt.
Af ren respekt overfor et menneske, som har givet alt hvad han har når han har spillet for klubben.

Jeg synes det viser format, at man som klub giver manden en (slags ungdoms)kontrakt, så han kan holde sig oven vande og samtidig kan holde formen ved lige, skulle han have været interessant for andre klubber.

Det har heller ikke været Windfelds efterår...

Han har faktisk ikke været heldig med at blive politianmeldt, det skete også da han var administrerende direktør i Århus Elite:

Amini var allerede i foråret blevet overhalet af Blume og Hvidt, og i dette efterår har Grønlykke fået sit gennembrud samtidig med PO blev købt + Amini har spillet ganske lidt i 2020.
Der var ingen perspektiv hverken fra klubbens side eller egentlig for Amini selv, at han skulle spille. Han var vel maksimalt blevet 5. eller 6 valg til en af de 2 centrale midtbanepladser.

Hverken da aftalen blev indgået eller i dag, synes jeg, det var mærkeligt. Ren vennetjeneste for en yderst vellidt spiller, super skønt at se i en ellers egoistisk og brutal branche.

Ja også lidt svært at forholde sig til når man ikke kender indholdet af kontrakten, men sympatisk, og det har jo næppe kostet AGF en bondegård for så havde vi ikke givet ham de ca 4 måneders løn.

Der var vel også en lille gardering idet ift skader og at bl.a. Duncan var ude. Og synes det er logisk at Amini stod helt bagers i køen, når det var for så kort en periode og uden kampform (og måske en lille skade?)

Enig i at både po, blume, albert, hvidt og NP alle 5 var foran - men 1-2 skader centralt så havde vi nok set ham få bænkplads og måske små indhop.

Han har vel ikke spillet et eneste minut - selv pokalkampe? ... træningskampe?
Har han været på bænken en eneste gang?

Nå men super flot gestus, og skulle AGF blive interesseret i fx en 2 års kontrakt en gang med Amini, så står han sikker klar hvis der ikke er bud fra de store ligaer. Så er AGF forrest i køen.

Eller måske Amini giver et tip om spillere i en klub og giver bedste anbefaling til spilleren ift AGF-skifte.

Humøret har han sikkert også givet et pift i efteråret i truppen. Og bidraget i træningen.

Eller måske Amini giver et tip om spillere i en klub og giver bedste anbefaling til spilleren ift AGF-skifte.
Det kan man håbe, så vi bliver en foretrukken klub for Australiere i Norden. Hr før nævnt ham her, som jeg gerne havde set JN/Amini invitere på en kop kaffe https://www.transfermarkt.com/jackson-irvine/profil/spieler/192557

Tak til Amini for indsatsen👍 Han var med til genopbygningen men gledet ud på et ydermandat det seneste år. Må du komme stærkt tilbage i 2021💪

Af ren respekt overfor et menneske, som har givet alt hvad han har når han har spillet for klubben.
Og min bemærkning om hvorfor gik ikke på at man gjorde ham denne tjeneste, men mere på, hvorfor han ikke kunne spille kampe. Måske for at han ikke render ind i problemer med at blive låst (spillet for to klubber i samme sæson). Jeg ved det ikke.

Og min bemærkning om hvorfor gik ikke på at man gjorde ham denne tjeneste, men mere på, hvorfor han ikke kunne spille kampe. Måske for at han ikke render ind i problemer med at blive låst (spillet for to klubber i samme sæson). Jeg ved det ikke.
Ahh, sorry. Så misforstod jeg det :)

Men jeg tror bestemt han har været med til at øge intensiteten til træning og derved presse de unge spillere, så det har været en win-win for alle parter :)

Latest posts

Back