Ham der Sheik Sarr (mener jeg), var ringeste nogensinde. Han gav indtryk af ikke at kunne sparke ret langt, fx at hjørnespark var for stor en udfordring.
AaB oplyser, at klubben ansætter Henrik Dalsgaard i en rolle som individuel træner. Den tidligere spiller tilknyttes både omkring førsteholdet og på akademiet, lyder det.
AaB oplyser, at klubben ansætter Henrik Dalsgaard i en rolle som individuel træner. Den tidligere spiller tilknyttes både omkring førsteholdet og på akademiet, lyder det.
Jeg havde faktisk en fornemmelse af, at han var helt færdigt med professionel fodbold. Men fedt for dansk fodbold hvis Dalsgaard melder sig ind og bidrager som træner. Jeg tror han kan komme med meget godt, også uden for banen.
Ham der Sheik Sarr (mener jeg), var ringeste nogensinde. Han gav indtryk af ikke at kunne sparke ret langt, fx at hjørnespark var for stor en udfordring.
Tror jeg har nævnt det, men jeg var så sikker på, at han blev den næste store stjerne, at jeg fik hans navn på trøjen. Første og eneste gang det er sket Tal om at tage fejl
Manden med de syge indkast, men helt igennem elendige evner på en fodboldbane.. IMO værre end Sarr og alle de andre.. Hvor har der dog været nogle helt igennem elendige fodboldspillere i AGF..
Manden med de syge indkast, men helt igennem elendige evner på en fodboldbane.. IMO værre end Sarr og alle de andre.. Hvor har der dog været nogle helt igennem elendige fodboldspillere i AGF..
Ja, perioden fra vel ca. -98 til og med 2014-15 stykker var fuldstændigt vanvittigt dårligt...dog med enkelte "snapse"; men fandeme en tynd omgang. Rerspekt til de af Jer der blev GF´er dengang....godt gået.
Ricardo Silva der var på banen i 22 minutter uden at lave en boldberøring, dog som angriber.
Razak Salifu som Ove P hentede fordi han kunne flere driblinger end Pimpong og. Ogle af dem endda i høj fart. I guder de 5 år var for lang tid, selvom Ove P mente det var for kort.
Og så de helt skøre som John Paul McBride og Jaime McMaster
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.