New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 73K
View attachment 7382
Jeg fik denne tidligere i dag... Ordrenummer 86***
Jeg ligger i samme ordrestak som dig, har ikke hørt noget. Jeg fik en "din ordre er på vej" med noget tracking. Der har dog ikke været en eneste opdatering på den tracking siden jeg modtog den. Har bestilt afhentning fra shoppen... Med alt respekt for at de er lagt ned af massiv interesse så er der godt nok plads til forbedringer.

Jeg laver en fields hvis det sker for mig ….
Seriøst, nu stopper du satme og tager dig lidt sammen… Helt ærligt, det der er direkte usmageligt - og hvis du oprigtigt mener at du er ved at brænde sammen pga en trøje, så søg hjælp fra en professionel…

Jeg håber at det blot er et forsøg på at lave lidt sjov, men at begynde at bruge Fields som reference, er sgu at gå over stregen..

Godt nok er det overpris, men man kan altså være heldig at finde en guldtrøje på Markedspladsen.. Ikke alle er lige grådige ift at tage højere pris..

View attachment 7384
Yikes, 1500 kr i startpris, men retter den så til 1200 kr.... Der går nok lige nogle år før den kan nå op på den værdi, især uden autografer :p

Yikes, 1500 kr i startpris, men retter den så til 1200 kr.... Der går nok lige nogle år før den kan nå op på den værdi, især uden autografer :p
Jojo, men er man så desperat som Gollum, kunne det da godt være..

(Der er flere trøjer til salg i forskellig størrelse, som nærmer sig butikkens salgspris..)

Jeg havde købt en str M på DBA hvis da ikke min trøje allerede var kommet i PostNords varetægt ;)

Jeg laver en fields hvis det sker for mig ….

Jeg beklager hvis min joke ikke faldt i god jord. Jeg brugte sort humor til at udtrykke min utilfredshed med det her skod firma
Jeg anerkender at du beklager og det er selvfølgelig godt du gør det, men du skal passe på at du ikke joker med den slags ting i hvert fald herinde, for der kunne potentielt være nogen af os herinde som blev personligt berørt af hændelsen i Fields.

Og en anden anke, som ikke kun er til dig men til alle generelt:

Lad nu være med at kommentere med utilfredshed på at jeres trøjer ikke er kommet endnu. Der er meldt nogle datoer ud fra AGF og så ved vi alle hvad vi har med at gøre. Vi kan jo ikke gøre til eller fra herinde alligevel. Hvis nogen vælger at tage en dialog med AGF eller med fanshoppen, så del endelig outcome fra dialogen, hvis det kan have relevans for andre.

Vi kan godt blive enige om at det ikke har fungeret specielt godt efter vi har vundet mesterskabet, men move on please! Ja, jeg mangler også min trøje og er helt bagerst i køen (bestilte helt op til salget lukkede), og ville da gerne have haft den på her i sommer, men sådan bliver det ikke og so be it.

SÅ fik jeg min mesterskabstrøje!!

Og…. Jeg er ENORMT skuffet over kvaliteten.. Den er langt tyndere i stoffet, så brystvorterne er enormt tydelige igennem; så jeg kommer til at købe en ramme til den, og så have den hængende som et minde.. Den er, for mig, decideret ikke brugbar som fodboldtrøje..

Desuden havde jeg fået kvittering på, at den Away-trøje jeg oprindeligt havde bestilt, ville få ændret navn og nummer fra #9 til #19 - det kvitterede de med for over en uge siden, at de havde ændret, hvorefter jeg nu står med en AGF-trøje med en Brøndbyspillers navn på.. Al ære og respekt for PM; jeg ville bare have et andet navn og nummer..

Det var lige en bøvs herfra; Så Gollum: Hvis du forventer en fantastisk fodboldtrøje af god kvalitet, så kan du godt indstille dig på endnu en skuffelse når den engang når frem…

SÅ fik jeg min mesterskabstrøje!!

Og…. Jeg er ENORMT skuffet over kvaliteten.. Den er langt tyndere i stoffet, så brystvorterne er enormt tydelige igennem; så jeg kommer til at købe en ramme til den, og så have den hængende som et minde.. Den er, for mig, decideret ikke brugbar som fodboldtrøje..

Desuden havde jeg fået kvittering på, at den Away-trøje jeg oprindeligt havde bestilt, ville få ændret navn og nummer fra #9 til #19 - det kvitterede de med for over en uge siden, at de havde ændret, hvorefter jeg nu står med en AGF-trøje med en Brøndbyspillers navn på.. Al ære og respekt for PM; jeg ville bare have et andet navn og nummer..

Det var lige en bøvs herfra; Så Gollum: Hvis du forventer en fantastisk fodboldtrøje af god kvalitet, så kan du godt indstille dig på endnu en skuffelse når den engang når frem…
Håber mange kvinder vil rende rundt i den så

Latest posts

Back