New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 72K
Det med kvaliteten er vidst meget bredt kendt. AGF skrev det var samme kvalitet som de almindelige spillertrøjer, men fx på FB virker det til at være 50/50 om folk mener det.

Min skal også rammes ind, så det gør nok. Men håber når vi er kommet 6 mdr ned af banen folk er kommet videre. For det er kluntet lavet af den klub man elsker.
Jeg synes kvaliteten er fin, ikke helt identisk med de andre, men fin kvalitet.

Det med kvaliteten er vidst meget bredt kendt. AGF skrev det var samme kvalitet som de almindelige spillertrøjer, men fx på FB virker det til at være 50/50 om folk mener det.

Min skal også rammes ind, så det gør nok. Men håber når vi er kommet 6 mdr ned af banen folk er kommet videre. For det er kluntet lavet af den klub man elsker.
Jojo, men 700kr for en trøje af så ringe kvalitet, at man kan se brystvorterne igennem, samtidig med at det er tydeligt at ethvert hiv eller riv i trøjen vil skabe løse snore og tråde der løber.. Det er sgu ringe..

Og ja, jeg er fortsat med på at det jo er trøjer der er lavet i et snuptag, men AGF skal sgu ikke gå ud og sige, at det er “Spillertrøjekvalitet”, når det mest af alt minder om kvaliteten på de T-shirts man får med når man deltager i Bestseller Aarhus City Half eller HCA Maraton.. Det er sgu lidt ringe..

Jeg synes umiddelbart heller ikke at kvaliteten er mærkbart ringere end de øvrige trøjer jeg ejer. Har en 3rd away fra samme sæson og der er ikke meget forskel i min optik, altså udover farven selvfølgelig

Jeg synes umiddelbart heller ikke at kvaliteten er mærkbart ringere end de øvrige trøjer jeg ejer. Har en 3rd away fra samme sæson og der er ikke meget forskel i min optik, altså udover farven selvfølgelig
Så er spørgsmålet: Har de lavet dem i flere kvaliteter eller forskellige steder, således at der ikke er en ensartet produktion?

Latest posts

Back