Det var tanken. Efter at have gravet lidt i Woman-interviewet med Benjamins bedre halvdel omkring boligindretning, kunne jeg konkludere, at parret er hundemennesker og stolte ejere af hunden “Agnes”. Jeg elsker mit liv.
Det var tanken. Efter at have gravet lidt i Woman-interviewet med Benjamins bedre halvdel omkring boligindretning, kunne jeg konkludere, at parret er hundemennesker og stolte ejere af hunden “Agnes”. Jeg elsker mit liv.
Nu var der ikke så mange udredninger i min folkeskoletid, men tanken har da strejfet mig, at jeg i dag måske ville få et eller andet prædikat eller bogstav på mig
Præcis det er kun når jeg er på arbejde at jeg spiller rollen som en solid samfunds støtte der har styr på mit liv. Inde bag ved har der kørt alarm alarm i henved fyrretyve år.
Sinne gas, som man siger, hvor jeg er fra. Det dur heller ikke, at det her forum får for megen omtale og for mange nye medlemmer. Så gruer jeg personligt for posts i fremtidige tråde omkring transfervinduer…
Sinne gas, som man siger, hvor jeg er fra. Det dur heller ikke, at det her forum får for megen omtale og for mange nye medlemmer. Så gruer jeg personligt for posts i fremtidige tråde omkring transfervinduer…
Haha. Jeg var nok mere ude i, at der er uendeligt mange posts, som handler mere om spekulationer/truppen, end decideret transfer-aktivitet. Den lukker vi lige her, for den hører helt sikkert til en anden tråd med rigtigt mange posts.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.