New posts

Blomster til Benjamin Hvidt

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 55
  • Views Views: Views 3K
Kære Alle.

Der er nu købt en kurv og buket til Benjamin Hvidt.

Jeg gik med den hilsen jeg skrev, da den havde fået en del positive tilkendegivelser - det håber jeg folk er ok med.

Der er handlet for 1651 kr. De resterende 4 kr. er ført tilbage til Alsgaard - Ordnung muss sein.

Vedhæftet er billeder af kurv, buket og hilsen.

Mvh
17.

Attachments

• Skærmbillede 2024-08-30 kl. 12.59.43.webp
    Skærmbillede 2024-08-30 kl. 12.59.43.webp
    74.7 KB · Views: 104
  • Skærmbillede 2024-08-30 kl. 13.00.22.webp
    Skærmbillede 2024-08-30 kl. 13.00.22.webp
    67.4 KB · Views: 104
Kære Alle.

Jeg gik med den hilsen jeg skrev, da den havde fået en del positive tilkendegivelser - det håber jeg folk er ok med.

Der er handlet for 1651 kr. De resterende 4 kr. er ført tilbage til Alsgaard - Ordnung muss sein.

Mvh
17.
Fantastisk med hunden. Det får man det automatisk lidt bedre af :)

Kære Alle.

Mvh
17.
Tak fordi du stod for det! :)

Synd at det kun er ksdh.dk’s kurv der får omtale, men sådan er det jo.
Sinne gas, som man siger, hvor jeg er fra. Det dur heller ikke, at det her forum får for megen omtale og for mange nye medlemmer. Så gruer jeg personligt for posts i fremtidige tråde omkring transfervinduer…

Last edited:
Har hørt vores udbyder er ved at åbne en ny serverpark på Island, så den er klar til vinter vinduet...
Haha. Jeg var nok mere ude i, at der er uendeligt mange posts, som handler mere om spekulationer/truppen, end decideret transfer-aktivitet. Den lukker vi lige her, for den hører helt sikkert til en anden tråd med rigtigt mange posts.

Latest posts

Back