Hvem der er berettiget til en medalje eller ej er altså ikke noget man beslutter fra spiller til spiller. Enhver anstændighed siger, at man beslutter nogle rammer for den slags på forhånd.
Hvem der er berettiget til en medalje eller ej er altså ikke noget man beslutter fra spiller til spiller. Enhver anstændighed siger, at man beslutter nogle rammer for den slags på forhånd.
Enig, de må ha fundet en gammel støvet kasse frem fra loftet fra 1986, og læst hvad der egentligt blev besluttet dengang, og så kørt med det, uanset om man kunne have lyst til at give den ene eller den anden en medalje. Det eneste der ikke står i de gamle gulnede dokumenter, er hvad man så gør med de udlejede spillere som Callø og Badji der har fået minutter og fortsat er i klubben, men reeelt set ikke har bidraget meget til mesterskabet. Men mon ikke man lader tvivlen komme dem til gode og giver dem en medalje?
MEM skal være velkommen til at modtage en medalje, HVIS dbu er med på at gøre en undtagelse og påtvinge en medaljeoverrækkelse i midtercirklen i parken lige inden fcks sidste nedrykningsgruppekamp. Det ville være smukt.
Oplagt seance til næste gang AGF møder FCK i Parken (eller i Århus). Alle AGF spillerne har medaljer om halsen.
"Det var en hård sæson for jer, men i skal da ikke snydes alle sammen. Mads-Emil nåede også lige at spille for et godt hold, og det er da i sig selv en medalje værd"
Oplagt seance til næste gang AGF møder FCK i Parken (eller i Århus). Alle AGF spillerne har medaljer om halsen.
"Det var en hård sæson for jer, men i skal da ikke snydes alle sammen. Mads-Emil nåede også lige at spille for et godt hold, og det er da i sig selv en medalje værd"
De kommer da til at spille “med medaljer om halsen” hele sæsonen, det er derfor de nye trøjer ikke er offentliggjort endnu, der skal ikke være tvivl, når man møder AGF, om at man spiller imod de danske mestre
Men der er også en stor stab rundt om holdet, som også har bidraget igennem hele sæsonen... så eb svær øvelse hvor grænsen kan gå, og selvom jeg personligt gerne så MEM få en, så forstår jeg det er svært - så skal det bare være sådan næste gang vi vinder noget også, at dette er præcedens
Om 5-7 år sidder han måske i Ry, sammen med Lars Lilholt og fortæller historie om klubber som AGF og FCK til unge talenter der skal finde en ny klub, og husker AGF var nærige med en guldmedalje, selvom kun 14 spillere opnåede mere spilletid end ham.
Om 5-7 år sidder han måske i Ry, sammen med Lars Lilholt og fortæller historie om klubber som AGF og FCK til unge talenter der skal finde en ny klub, og husker AGF var nærige med en guldmedalje, selvom kun 14 spillere opnåede mere spilletid end ham.
Præcis.. Det er jo lige netop sådan noget der er på spil - den gode historie til eftertiden.. Jeg kan godt se pointen i at MEM valgte FCK til, men han leverede jo altså i 6 kampe, hvor han var kraftigt medvirkende til sejrene fra runde 4 til 7, samt blev solgt for så anseeligt et millionbeløb, at rekorden for interne handler i Superligaen fik en ny rekordindehaver.. Med fuld spilletid i 7 kampe har han altså været et pænt stort aktiv for AGF - og den gode historie er virkelig værd at tage med for AGF..
Synes I virkelig at Mads Emil skal have en guldmedalje????
Han blev solgt 1. september og har spillet under 1/4 del af AGFs kampe, og ikke være en del af truppen i 9 mdr.
Han skiftede væk, ville prøve noget andet og det var helt fair. Men så er man selvfølgelig heller ikke en del af AGF mere.
Og hvis jeg var Mads Emil, så ville jeg faktisk selv synes det var lidt sølle at takke ja til en guldmedalje som jeg ikke rigtig har en del i for alvor.
Præcis.. Det er jo lige netop sådan noget der er på spil - den gode historie til eftertiden.. Jeg kan godt se pointen i at MEM valgte FCK til, men han leverede jo altså i 6 kampe, hvor han var kraftigt medvirkende til sejrene fra runde 4 til 7, samt blev solgt for så anseeligt et millionbeløb, at rekorden for interne handler i Superligaen fik en ny rekordindehaver.. Med fuld spilletid i 7 kampe har han altså været et pænt stort aktiv for AGF - og den gode historie er virkelig værd at tage med for AGF..
Han blev solgt 1. september og har spillet under 1/4 del af AGFs kampe, og ikke være en del af truppen i 9 mdr.
Han skiftede væk, ville prøve noget andet og det var helt fair. Men så er man selvfølgelig heller ikke en del af AGF mere.
Og hvis jeg var Mads Emil, så ville jeg faktisk selv synes det var lidt sølle at takke ja til en guldmedalje som jeg ikke rigtig har en del i for alvor.
Ja, jeg synes sådan helt oprigtigt at han fortjener en medalje.. Jeg kan sagtens se modargumenterne, men jeg synes at hans aktie i mesterskabet alligevel er til at få øje på.. (Samtidig er det også en stikpille - se hvad du tog væk fra!)
Men det er nok bare mit enormt rummelige pædagog-temperament som spiller mig et puds Som sagt, jeg kan sagtens se modargumenterne, og jeg kan også godt se din pointe i, at Mads senil også selv kan have sagt fra..
Det var dels ham der blev solgt, men jo også AGF der solgte ham.
Dennis Siim blev i sin tid solgt til OB, selvom han gerne ville blive, fordi klubben ellers ikke havde penge til lønninger. Skulle han så også snydes for en medalje, havde AGF endt med at vinde noget den gang?
Det bringer ikke mit pis i kog, men synes ærlig talt at specielt en Mads Emil, der har bidraget så meget, burde tilbydes en medalje.
Jeg synes, det er en fin streg i sandet, at man skal være i klubben ved sæsonens afslutning for at få en medalje.
MEM var god for os og en del at at spille os i top-fire. Men han har ikke været en del af selve mesterskabskampen. Langt fra endda. MEM er ikke blevet mester med AGF. Han skiftede væk, inden det for alvor gik den vej.
Og hvor trækker man så stregen? Skal Wahlstedt have en medalje? Skal Tobias Bach? De har begge spillet mere end Bogere.
Det er fint med skarpe streger. Det andet bliver noget smagsdommeri.
Jeg synes, det er en fin streg i sandet, at man skal være i klubben ved sæsonens afslutning for at få en medalje.
MEM var god for os og en del at at spille os i top-fire. Men han har ikke været en del af selve mesterskabskampen. Langt fra endda. MEM er ikke blevet mester med AGF. Han skiftede væk, inden det for alvor gik den vej.
Og hvor trækker man så stregen? Skal Wahlstedt have en medalje? Skal Tobias Bach? De har begge spillet mere end Bogere.
Det er fint med skarpe streger. Det andet bliver noget smagsdommeri.
Med det ender med, med denne tankegang at Hedenstad skal have minutter for at få en medalje - det kræver spilletid og at man er i klubben ved afslutningen. Så hvis vi ikke havde vundet i Brøndby, så havde en trofast reserve ikke fået en medalje, dét synes jeg er tyndt. Så kunne han feste med alle dem med en medalje.
Nu er der 28 medaljer til spillere og 12 til staben.
Vi kan prøve flere sjove scenarier. Havde FCK vundet i går, skulle Neees'en så have en medalje?
Et eller andet sted, burde noget af det være bestemt af arrangøren. Det er jo dem der kårer en vinder. På baggrund af deres turnering. Måske de skulle have bestemmelse over hvem der (som minimum) er at betragte som mester.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.