New posts

ARKIVERET Artikler om spillerne og klubben 2025

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 97K
Status
Not open for further replies.
På Fotmob var han ikke imellem indskifterne, men det ser ud til at han er med til at juble ved 1-4 scoringen, til sidst i kampen, så jeg troede egentlig at han fik et par minutter til sidst?:

View attachment 5649
Hele bænken fløj ned til hjørneflaget da de scorede til 4-1 - en del af dem, inkl. Arnstad, uden overtrækstrøjer på. Vil tro de lige havde smidt dem efter at have holdt sig aktive på sidelinjen hele 2. halvleg.

Arnstad må være frisk til de sidste 4 kampe (to i SL og de o i pokalen).

Han får jo lige 3 uger uden kampe nu her.
Han var vist også en af dem som var i "det røde felt" ifølge AGF og dermed kunne trænge til lidt pause.

Spørgsmålet er om det at undvære kampe er nok eller om han leverer lidt ekstra til træning i landsholdslejren. Mon ikke det er neddroslede træninger :unsure:

Han var vist også en af dem som var i "det røde felt" ifølge AGF og dermed kunne trænge til lidt pause.

Spørgsmålet er om det at undvære kampe er nok eller om han leverer lidt ekstra til træning i landsholdslejren. Mon ikke det er neddroslede træninger :unsure:
Det vil være mærkeligt hvis ikke Arnstad har givet sig 100% til landsholdssamlingen for måske at få nogle minutter på banen og ultimativt for at vise sig frem for at komme med til vm eller i hvert fald spille en rolle efterfølgende. Han har ikke spillet kampe og er ikke blevet slidt på den måde, men der er nok også en chance for at han kommer tilbage med noget fornyet energi efter at have fået sådan en belønning og med lyst til bare at klø på for at fortsætte udviklingen.

Det vil være mærkeligt hvis ikke Arnstad har givet sig 100% til landsholdssamlingen for måske at få nogle minutter på banen og ultimativt for at vise sig frem for at komme med til vm eller i hvert fald spille en rolle efterfølgende. Han har ikke spillet kampe og er ikke blevet slidt på den måde, men der er nok også en chance for at han kommer tilbage med noget fornyet energi efter at have fået sådan en belønning og med lyst til bare at klø på for at fortsætte udviklingen.
Ikke fordi jeg tror han manglede motivation i forvejen, men sådan en oplevelse må da skrue helt op for blusset frem mod VM. Pt. sidder han jo på et af de aller yderste mandater, men så meget desto mere grund på at være 100% fokuseret på at være den bedste udgave af sig selv det næste halve år.

Ikke fordi jeg tror han manglede motivation i forvejen, men sådan en oplevelse må da skrue helt op for blusset frem mod VM. Pt. sidder han jo på et af de aller yderste mandater, men så meget desto mere grund på at være 100% fokuseret på at være den bedste udgave af sig selv det næste halve år.
Jeg tror også, at Arnstad tager et halvt år mere i Århus.
Han kunne sikkert skifte i januar til en midterklub i ex. Bundesligaen. Men risikoen er alt for stor for ham i fht. gevinsten.
Ståle har allerede vist, at han tør udtage Arnstad selvom han kun spiller i superligaen.

Arnstad kan ryge på bænken i en ny klub i foråret, og så ryger VM.
Og Bundesligaen eller tilsvarende vil også være en mulighed for ham efter et godt forår i Superligaen.

Endelig virker det til, at Arnstad har fundet spilleglæden efter svære år i Anderlecht og AGF starten.
Det ville give mening for ham at udnytte spilleglæden, momentum og det at være nøglespiller til at blive et endnu mere attraktivt transfermål for større klubber.

Jeg tror også, at Arnstad tager et halvt år mere i Århus.
Han kunne sikkert skifte i januar til en midterklub i ex. Bundesligaen. Men risikoen er alt for stor for ham i fht. gevinsten.
Ståle har allerede vist, at han tør udtage Arnstad selvom han kun spiller i superligaen.

Arnstad kan ryge på bænken i en ny klub i foråret, og så ryger VM.
Og Bundesligaen eller tilsvarende vil også være en mulighed for ham efter et godt forår i Superligaen.

Endelig virker det til, at Arnstad har fundet spilleglæden efter svære år i Anderlecht og AGF starten.
Det ville give mening for ham at udnytte spilleglæden, momentum og det at være nøglespiller til at blive et endnu mere attraktivt transfermål for større klubber.
Tja, han var med på afbud fra Ødegaard, men kom ikke på banen. Han er åbenlyst tæt på, men kommer han med i vm-truppen når Ødegaard er tilbage eller forudsætter det at han har vist mere i en større liga først, selvom det også kan være en risiko at skifte og ende på bænken? Det betyder sikkert en del hvordan han har vist sig frem til landsholdssamlingerne og så bliver det spændende om han får chancen i et par træningskampe i foråret.

Jeg tror han bliver i foråret også bare fordi det går godt og fordi han stadig kan udvikle sig og øge sin værdi i foråret og der kan være bedre muligheder i sommervinduet.

Tja, han var med på afbud fra Ødegaard, men kom ikke på banen. Han er åbenlyst tæt på, men kommer han med i vm-truppen når Ødegaard er tilbage eller forudsætter det at han har vist mere i en større liga først, selvom det også kan være en risiko at skifte og ende på bænken? Det betyder sikkert en del hvordan han har vist sig frem til landsholdssamlingerne og så bliver det spændende om han får chancen i et par træningskampe i foråret.

Jeg tror han bliver i foråret også bare fordi det går godt og fordi han stadig kan udvikle sig og øge sin værdi i foråret og der kan være bedre muligheder i sommervinduet.

Er truppen ikke typisk større til en slutrunde og dermed højere chance for deltagelse?

Ståle har helt sikkert gerne villet se ham an og skabe relationer til de andre, så er spørgsmålet hvad dommen bliver. Men KA ligner fast mand på u21 som nu skal sluses ind på øverste niveau.

Er truppen ikke typisk større til en slutrunde og dermed højere chance for deltagelse?

Ståle har helt sikkert gerne villet se ham an og skabe relationer til de andre, så er spørgsmålet hvad dommen bliver. Men KA ligner fast mand på u21 som nu skal sluses ind på øverste niveau.

Jo. De må have 26 med til VM. Jeg tænker, mulighederne er fornuftige, hvis han holder niveauet.

Han dækker både central midt og 10er, så der er en vis fleksibilitet.

Han har ingen forventninger om spilletid og kender sin plads helt i bunden af hierakiet.

Han er relativt ung, på vej fremad og der vil være perspektiv i at give ham erfaringen. Det vil der selvfølgelig være i alle Norges spillere, idet de aldrig er med.

Han har været udtaget de to seneste gange.

To spillere yderligere vist? Det hjælper naturligvis, men der vil jo mange hensyn at tage ift en muligvis lang turnering og spillere der døjer med lidt, men der er da også en mulighed for at Solbakken tager netop Arnstad med fordi han ser ham spille en lidt større rolle på holdet efter vm og i fremtiden i det hele taget. Ikke så han lige slår Ødegaard af naturligvis, men længere fremme i køen til spilletid. I den sammenhæng kunne det dog også godt være at det ville hjælpe Arnstad at have bevist sig på lidt højere klubniveau.

Under alle omstændigheder har det ikke udelukket han fra at blive indkaldt til de her afgørende kampe at spille i Superligaen og så er han vel heller ikke udelukket fra at kunne komme med i en vm-trup.

Irak - UAE kan ses her;

I skrivende stund er der pause efter 1. halveg og Kevin Yakob er på bænken.

Hvis Irak vinder, så får de en finalekamp i "Inter-Confederaiton Play-Off" mod et hold fra en anden verdensdel om at komme til VM.
(Hvis jeg har set rigtigt, så burde Irak blive seedet og skal ikke spille en semifinale først)

Irak - UAE kan ses her;

I skrivende stund er der pause efter 1. halveg og Kevin Yakob er på bænken.

Hvis Irak vinder, så får de en finalekamp i "Inter-Confederaiton Play-Off" mod et hold fra en anden verdensdel om at komme til VM.
(Hvis jeg har set rigtigt, så burde Irak blive seedet og skal ikke spille en semifinale først)

KÆMPE DRAMA!
10 minutters overtid og i allersidste sekund i overtiden, får Irak et straffe på VAR. Hånd på bold så god nok. Men shit et drama ! Irak scorede i øvrigt. Kevin kom slet ikke ind.

Jo. De må have 26 med til VM. Jeg tænker, mulighederne er fornuftige, hvis han holder niveauet.

Han dækker både central midt og 10er, så der er en vis fleksibilitet.

Hvis han holder niveauet, vil jeg være overrasket, hvis han ikke bliver udtaget. Han er trods alt på blevet udtaget til 2 ekstrem vigtige kval kampe, hvor truppen er mindre.

Uanset hvad, så må bænkpladsen være ærgerlig for Yakob. Hvis han er småskadet er det virkelig ærgerligt, og hvis han ikke er, så er det nedslående, at han bliver fravalgt i konkurrencen fra en spiller i Sarpsborg og en reserve fra Cracovia.
Han startede inde i begge kampe i seneste landskampspause - og blev hevet ud i pausen. Måske han bare ikke helt har ramt niveauet for landsholdet?

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back