New posts

Ny Ceres Park

  • Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 703K
Ny Ceres Park
Plænen bliver først lagt i 2027. Alt under græsset kan godt laves og planeres osv i efteråret, men selve banen med græs kommer først der.
Banen ligger pt i Italien, og vil blive lagt ud (rullet I guess) i foråret 2027. Og skal egentligt bare sætte sig.

Hvad dælen er det med offentlige projekter, der altid ender ud med ting købt i Italien.
 
Hvad dælen er det med offentlige projekter, der altid ender ud med ting købt i Italien.

Sålænge det ikke handler om elektronik, motorer eller konstruktioner, så er jeg ganske tryg.

Græsplæne er jo biologisk materiale og vil for mig være i familie med madlavning, dyrkning af vin mv. som italierne har 100 pct. styr på! ;)
 
Er der en administrator, der kan opsætte Århus-faktor-quizzen, så vi kan få afstemningen i gang?
Husk på, at en pessimist aldrig bliver skuffet

Hvad er årsagen til, at premierekampen på det nye Århus Stadion ikke kan spilles som planlagt?

Der kan ikke udstedes en ibrugtagningstilladelse, da kommunen har glemt at bestille den
Entreprenøren er kommet til at opsætte boder i nødudgangene
Det italienske græstæppe er af IC4-kvalitet og kørt helt af sporet
Forhøjet grundvand har oversvømmet omklædningsrummene
Blød jordbund har gjort, at sydtribunen er i fare for at styrte sammen
Man har beregnet vindforholdene forkert, så boldene ikke kan ligge stille på banen
Sandi Putros vil ikke godkende målene, da de er otte millimeter for lave, og Stark har ikke nogen fodboldmålforlængere på lager
Entreprenøren har haft klassiske Mayland-udfordringer og troede, at stadion først skulle være færdig i marts 2028
Ena har via en telefaxkæde fået stimlet 132 rollatorkørere sammen, som blokerer for spillertunnellen
En helt anden klassisk Århus-historie
 
Hvad er årsagen til, at premierekampen på det nye Århus Stadion ikke kan spilles som planlagt?
En uhellig alliance mellem Ena og Danmarks Naturfredningsforening har fået stoppet byggeriet, fordi et truet firben angiveligt er fundet i området. AaB hævder at have fået krybdyret tilbudt først.
 
Mange fede billeder. Bliver squ så liderlig.


Kan det passe at artiklen er låst?
Synes lige jeg så, at der var en 3 min indslag med Bjerre på Facebook, men nu kan jeg ikke finde det.
 
Er der en administrator, der kan opsætte Århus-faktor-quizzen, så vi kan få afstemningen i gang?
Husk på, at en pessimist aldrig bliver skuffet

Hvad er årsagen til, at premierekampen på det nye Århus Stadion ikke kan spilles som planlagt?

Der kan ikke udstedes en ibrugtagningstilladelse, da kommunen har glemt at bestille den
Entreprenøren er kommet til at opsætte boder i nødudgangene
Det italienske græstæppe er af IC4-kvalitet og kørt helt af sporet
Forhøjet grundvand har oversvømmet omklædningsrummene
Blød jordbund har gjort, at sydtribunen er i fare for at styrte sammen
Man har beregnet vindforholdene forkert, så boldene ikke kan ligge stille på banen
Sandi Putros vil ikke godkende målene, da de er otte millimeter for lave, og Stark har ikke nogen fodboldmålforlængere på lager
Entreprenøren har haft klassiske Mayland-udfordringer og troede, at stadion først skulle være færdig i marts 2028
Ena har via en telefaxkæde fået stimlet 132 rollatorkørere sammen, som blokerer for spillertunnellen
En helt anden klassisk Århus-historie
Saudi Putros kommer ikke til at dømme premierekampen, - han er ikke krediteret til at dømme Champions League ottendedelsfinalerne :cool:
 
Ja det hele ser rigtigt ud.
Oversat til Vest, så ser det ud til, at de straks går igang med at lægge tag på som det næste.
Jeg delte i går, at det første stykke tag angiveligt lægges på stadion i uge 12.
Om det stadig holder - bliver før eller senere - er jo så spørgsmålet, for planer er angiveligt til for at blive justeret.

Jeg har undret mig over søjlerne i "Øst 1", hjørnet mellem A og udefans, allerede står nu, og er forbundet med øverste betondæk, for blot kort før jul var planen, at det skulle være de allersidste søjler der skulle rejses.
Da var planen at først dét, der nu hedder "Øst 2", og siden sydlangsiden i 2 etaper startende fra vest-enden og henimod øst skulle stå færdig, inden "Øst 1" som det sidste skulle rejses i uge 27-28.
Men altså, her er vi, og "Øst 1" bliver nu første færdige etape efter A og Vest, så måske dét har været et af grebene man kunne dreje lidt på i forhold til at indhente noget tabt tid 🤷🏻‍♂️
 

Latest posts

Back
Top