Generelt er jeg enig i det meste i dit indlæg, men lige præcis den den, jeg har markeret med fed, er jeg tvivlende over for.
JP overtog et hold med en solid defensiv struktur og organisation. Det var en gruppe spillere med en masse indbyrdes relationer og venskaber, som kendte hinanden ud og ind og som har det godt sammen. Kulturen var ekstremt god. Han fik en chef, der havde en ret klar ide om den sportslige retning for klubben. Og AGF er en ekstremt veldrevet klub, hvor der er styr på alt.
Nørgaard kommer til et hold uden den samme organisation. Han overtager en meget sammensat gruppe af spillere, hvor der var rygter om meget store uoverensstemmelser i sæsonens sidste kamp. Kulturen lader til at være ekstremt dårlig. Han får en chef, der måske er begyndt at danne sig et billede af den sportslige retning. Og Brøndby er en latterligt ringe drevet fodboldklub, som er en del af en organisation med en ledelse, der intet aner om dansk fodbold.
Nørgaard står over for en helt anden størrelse. Jeg tror sagtens, han kan blive en succes. Men det kommer til at tage længere tid end det gjorde for Poulsen.