Nyheder om andre klubber
Lidt om at slå igennem og hvor meget tvivl der kan være om et talent. Både hos klubben og for talentet selv.
Fra at overveje om der skulle ske et klubskifte, til en professionel kontrakt og nu 3 startpladser i træk. Det kan gå hurtigt, når de unge først byder sig til.
sport.tv2.dk
Fra at overveje om der skulle ske et klubskifte, til en professionel kontrakt og nu 3 startpladser i træk. Det kan gå hurtigt, når de unge først byder sig til.
13. juni annoncerede Brøndby så, at Mathias Jensen var klar til førsteholdsfodbold, og siden er det gået stærkt med debut under Frederik Birk i sæsonåbneren mod Silkeborg, og nu holder han under Steve Cooper rutinerede og store navne som Daniel Wass og Benjamin Tahirovic ude af start-11'eren.
- Det er svært at sige, om jeg havde regnet med at stå her nu. Men da jeg fik min professionelle kontrakt, så jeg bare fremad og ville gøre alt for at arbejde hårdt og komme tættere på. Det er nok gået hurtigere, end jeg havde forventet, men det er jeg bare glad for, siger Mathias Jensen.
Brøndby-talent ofrede alt: - Vi gjorde det, mor!
Mathias Jensen tager for tiden Vestegnen med storm, men for under bare et halvt år siden, var han i tvivl om karrieren ville fortsætte på Vestegnen.