Vi kan jo se afslutningen på taget derhenne nu, og det ligner egentlig bare den her lidt specielle tagrende og ikke så meget mere.
Vi får ikke flere meters udhæng foræret på afslutningen, og jeg er ærlig talt lidt spændt på, om ikke det kommer til at betyde, at de første 3, 4, 5 rækker slet ikke er tørre alligevel, hvis det blæser det mindste og regnen ikke falder fuldstændig lodret.
Det ligner at taget er trukket akkurat ud til forreste række und nicht mehr, og det samme ligner ved A-tribunen, hvor det ikke ser ud at hverken udskiftningsbænke eller de her floor boxes nødvendigvis er i tørvejr, hvis regnvejret tillader sig at følges med bare 4-5 sekundmeter vind.
Jeg gad vide, hvilke parametre (hvis nogen) der er blevet målt på her, i forhold til at alle de andre faktorer virkede til at være gennemgået og dokumenteret minutiøst. Jeg gad vide, om de også legede med regnvejrsscenarier, da de lavede miniaturemodellen og sendte i vindtunnel, eller om vand på et par enkelte rækker ikke er en bekymring, når man tegner stadions.
Måske deres Some kan svare, hvis der bliver plads til spørgsmål igen på et tidspunkt.