Vanvittig afslutning på grundspillet med overtidsscoringer, Var-underkendelse m.m. Hold kæft jeg er glad for at kunne slappe af og se os køre den hjem.
Tænk sig at 30 point endte med at være nok. Fra vinterpausen og frem har jeg efter hver runde regnet med, at man nok skulle op på 32 eller 31 på målscoren for at komme i top 6.
Det har aldrig været mit indtryk at han hader AGF. Han er i øvrigt også endda tidligere AGF-spiller. Jeg har hørt ham tale godt om AGF mange gange uden for kommentering også.
Mortensen! Topscorer - mest scorende AGF'er i superligaen nogensinde (flot)
Hansen! Flest clean sheets - Tangerede Kroghs rekord i dag. Næste clean sheets = rekord og alene på listen.
AGF! - Startede 2 point efter, sluttede 6 point foran SIF på 7.pladsen, endda med bedre målscore. Altså hentede vi 8 point på regnskabet på 5 kampe. WOW! SÅ flot.
Nu gælder det top 6 slutspillet - og når kampprogrammet kommer, så kommer tråden også.
Vi skal i top 6 med med:
FCK
FCN
VFF
RFC
BIF
Vi har lavet 4 point mod Viborg og Randers, men kun 1 point mod FCN og BIF, og så 0 mod FCK. Altså 6 point i 10 kampe.
Det skal forbedres hvis den skal stå på medalje. Men vi starter med 2 point op til 3.pladsen Viborg på +6 i målscore vs Viborgs +7 i målscore (og flest scorede mål). Altså kan 3.pladsen hentes på 1 kamp, såfremt vi slår Viborg, og dermed har en bedre målscore end dem, og 1 point mere end dem
Det skal jagtes.
Hvis FCK eller FCN slutter i top 3 og vinder pokalen - så giver 4.pladsen som vi ligger på jo europæisk playoff. Vi har pt 3 point ned til Randers og en bedre målscore.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.