Frederik Ihler skifter Elfsborg ud med FC Volendam fra Holland på en lejeaftale for hele sæsonen inklusive en købsoption. Den danske angriber skal bare bestå et lægetjek og skriver under på sin kontrakt. Det kan Tipsbladet afsløre.
Fra udskældt i sidste sæson til en af FCKs vigtigste spillere. I modsætning til arrogante Grabara og ham svenskeren, er jeg glad for MEM har fundet fodfæste i FCK. Ligner en win win for alle parter i den handel.
Frederik Ihler skifter tilværelsen i Elfsborg og Sverige ud med Holland og FC Volendam i den næstbedste række. Den danske angriber bliver udlejet for resten af sæsonen.
Tirsdag aften lukker transfervinduet i de fem store europæiske ligaer, mens det danske vindue klapper i et døgn senere. Få overblikket her.Overblik:Harder skif...
Tirsdag aften lukker transfervinduet i de fem store europæiske ligaer, mens det danske vindue klapper i et døgn senere. Få overblikket her.Overblik:Harder skif...
Lidt et spøjst skifte, som vel næppe kan begrundes i ønske om mere spilletid e.lign. men vel nærmere en jagt på transfers (fra agenterne) og højere løn. Kan selvfølgelig bare være han er gået kold i vejret i Nordnorge, men ellers ligner det mere og mere, at vi gjorde det rigtige ved at sige fra over for kravene fra hans lejr.
Lidt et spøjst skifte, som vel næppe kan begrundes i ønske om mere spilletid e.lign. men vel nærmere en jagt på transfers (fra agenterne) og højere løn. Kan selvfølgelig bare være han er gået kold i vejret i Nordnorge, men ellers ligner det mere og mere, at vi gjorde det rigtige ved at sige fra over for kravene fra hans lejr.
Jeg kunne forestille mig, at utålmodige forældre har råbt op om manglende spilletid og "krævet" dette. I Holland kan han spille for "Young PSV" i den næstbedste række. Det kunne man have overvejet, da Ajax i sin tid var interesseret, men man forestillede nok, at han bare ville gå ind på Bodøs hold. Det bliver virkelig interessant at følge Mikkel Bros videre færd. Også hvordan han udvikler sig som menneske.
Ville være fedt, hvis vi også kunne få lov at lave et "Young AGF" til at spille i divisionerne, efterhånden som El Cambio sprøjter spillerne ud, samtidig med at vi har akademiet på Fredensvang.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.