Fanshoppen meatypug Well-known member Today at 3:53 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #681 NowakRup said: 8535 og 8566 og kom hhv Torsdag sidste uge og i mandags Click to expand... Click to shrink... Spillertrøjen? For så kan vi da konstatere, at de ikke behandler ordrerne i den rækkefølge, de er kommet ind...
NowakRup said: 8535 og 8566 og kom hhv Torsdag sidste uge og i mandags Click to expand... Click to shrink... Spillertrøjen? For så kan vi da konstatere, at de ikke behandler ordrerne i den rækkefølge, de er kommet ind...
NowakRup Experienced member Today at 3:54 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #682 meatypug said: Spillertrøjen? For så kan vi da konstatere, at de ikke behandler ordrerne i den rækkefølge, de er kommet ind... Click to expand... Click to shrink... Guldtrøjen
meatypug said: Spillertrøjen? For så kan vi da konstatere, at de ikke behandler ordrerne i den rækkefølge, de er kommet ind... Click to expand... Click to shrink... Guldtrøjen
andrewdk Experienced member Today at 3:55 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #683 Min første ordre indholdte blot T-shirten og halstørklæde. Den har stået i status "På vej" siden 4. juni. Om den er "På vej" fra Asien, Sverige eller AGFs pakkecentral er jeg dog ikke klar over.
Min første ordre indholdte blot T-shirten og halstørklæde. Den har stået i status "På vej" siden 4. juni. Om den er "På vej" fra Asien, Sverige eller AGFs pakkecentral er jeg dog ikke klar over.
NowakRup Experienced member Today at 3:57 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #684 andrewdk said: Min første ordre indholdte blot T-shirten og halstørklæde. Den har stået i status "På vej" siden 4. juni. Om den er "På vej" fra Asien, Sverige eller AGFs pakkecentral er jeg dog ikke klar over. Click to expand... Click to shrink... Fra jeg fik en notifikation i postnord appen gik der et par dage før de dukkede op
andrewdk said: Min første ordre indholdte blot T-shirten og halstørklæde. Den har stået i status "På vej" siden 4. juni. Om den er "På vej" fra Asien, Sverige eller AGFs pakkecentral er jeg dog ikke klar over. Click to expand... Click to shrink... Fra jeg fik en notifikation i postnord appen gik der et par dage før de dukkede op
meatypug Well-known member Today at 3:58 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #685 NowakRup said: Guldtrøjen Click to expand... Click to shrink... Ja, det var den jeg mente. Altså ikke en tshirt eller lignende Men så betyder ordrerækkefølgen I hvert fald ikke noget. Så tager de dem vist i tilfældig rækkefølge.
NowakRup said: Guldtrøjen Click to expand... Click to shrink... Ja, det var den jeg mente. Altså ikke en tshirt eller lignende Men så betyder ordrerækkefølgen I hvert fald ikke noget. Så tager de dem vist i tilfældig rækkefølge.
Martinstranger Today at 4:03 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #686 NowakRup said: 8535 og 8566 og kom hhv Torsdag sidste uge og i mandags Click to expand... Click to shrink... Hmm... syntes ordrenummeret var 85.XXX på vores trøjer. Mangler du et nul eller er vi bare langt bagefter
NowakRup said: 8535 og 8566 og kom hhv Torsdag sidste uge og i mandags Click to expand... Click to shrink... Hmm... syntes ordrenummeret var 85.XXX på vores trøjer. Mangler du et nul eller er vi bare langt bagefter
Gollum Well-known member Today at 4:22 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #687 Martinstranger said: Hmm... syntes ordrenummeret var 85.XXX på vores trøjer. Mangler du et nul eller er vi bare langt bagefter Click to expand... Click to shrink... Jeg har 89.400 så vi var bare sent til festen lol
Martinstranger said: Hmm... syntes ordrenummeret var 85.XXX på vores trøjer. Mangler du et nul eller er vi bare langt bagefter Click to expand... Click to shrink... Jeg har 89.400 så vi var bare sent til festen lol
NowakRup Experienced member Today at 4:30 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #688 Martinstranger said: Hmm... syntes ordrenummeret var 85.XXX på vores trøjer. Mangler du et nul eller er vi bare langt bagefter Click to expand... Click to shrink... Ahr sorry…..80535 og 80569
Martinstranger said: Hmm... syntes ordrenummeret var 85.XXX på vores trøjer. Mangler du et nul eller er vi bare langt bagefter Click to expand... Click to shrink... Ahr sorry…..80535 og 80569
Gollum Well-known member Today at 4:30 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #689 FUCK så får man endelig en mail fra Fanshoppen og så er det en fucking undskyldning… ØV havde lige håbet min trøje endelig var på vej
FUCK så får man endelig en mail fra Fanshoppen og så er det en fucking undskyldning… ØV havde lige håbet min trøje endelig var på vej
komsådehva Well-known member Today at 4:31 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #690 Jeg skal nok få min guld trøje sent med ordre nr. #103968
mmmdkAGF Experienced member Today at 4:31 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #691 KiaeRo said: Vildt nok at det er ved Craft at flaskehalsen er. Click to expand... Click to shrink... Ja og hvilken dato gik produktionen af guldtrøjerne i gang ?
KiaeRo said: Vildt nok at det er ved Craft at flaskehalsen er. Click to expand... Click to shrink... Ja og hvilken dato gik produktionen af guldtrøjerne i gang ?
Gollum Well-known member Today at 4:45 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #692 S komsådehva said: Jeg skal nok få min guld trøje sent med ordre nr. #103968 Click to expand... Click to shrink... 4 advent
S komsådehva said: Jeg skal nok få min guld trøje sent med ordre nr. #103968 Click to expand... Click to shrink... 4 advent