New posts

Champions League 2026/27

• Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 146
  • Views Views: Views 11K
Har I godt lige tænkt over følgende:

AGF har aldrig nogensinde været tættere på en Champions League-triumf end vi er lige nu! 🤣🤣
Det passer jo langt fra... Vi var med i den allerførste udgave, som startede med 1/8-finaler. Wikipedia

Nå ja, så nåede vi jo kvartfinalen i 1961.

Men det hed selvfølgelig ikke Champions League dengang.

Til de gode herrer som holder af Real og Atlético vil jeg ydmygt informere om at den mest sympatiske klub i Madrid spiller Europæisk finale iaften, skulle de vinde ender de vel i Europa League og skulle vi glippe Champions League Jamen så ville er besøg hos Rayo ikke være dårligt.
Lidt som at rejse tilbage i tiden hvad stadion og faciliteter angår

Til de gode herrer som holder af Real og Atlético vil jeg ydmygt informere om at den mest sympatiske klub i Madrid spiller Europæisk finale iaften, skulle de vinde ender de vel i Europa League og skulle vi glippe Champions League Jamen så ville er besøg hos Rayo ikke være dårligt.
Lidt som at rejse tilbage i tiden hvad stadion og faciliteter angår
Det lyder som en fed klub med værdier de værner om. Bukaneros lyder dog til at have lidt mere end rigeligt med kontakter til Antifa for min smag. Venstrefløjsfjolser der vil slås er stadig bare fjolser der vil slås.

Last edited:
Det lyder som en fed klub med værdier de værner om. Bukaneros lyder dog til at have lidt mere end rigeligt med kontakter til Antifa for min smag. Venstrefløjsfjolser der vil slås er stadig bare fjolser der vil slås.
Det er i hvert fald en antitese til de større klubber.

Bukaneros har ligesom de øvrige Madrid klubber ultra fans autoritære tendenser(men som du nævnet hører de til venstre fløjen)

Det er egentlig mere oplevelsen af er dejligt autentisk lortestadion😎

Uden at det skal blive sådan en petitesse debat, så forstår jeg Antifa, som antifascistisk - det håber jeg vi alle er enige om at være imod- selvom vi definerer os som fra venstre eller højrefløjen

Det er i hvert fald en antitese til de større klubber.

Bukaneros har ligesom de øvrige Madrid klubber ultra fans autoritære tendenser(men som du nævnet hører de til venstre fløjen)

Det er egentlig mere oplevelsen af er dejligt autentisk lortestadion😎

Uden at det skal blive sådan en petitesse debat, så forstår jeg Antifa, som antifascistisk - det håber jeg vi alle er enige om at være imod- selvom vi definerer os som fra venstre eller højrefløjen
Antifascisme = ❤️
Antifa = en bande idioter med masker, som vil slås. Sagen er totalt ligegyldig for dem.

I øvrigt enig i det hele.

Latest posts

Back