New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 72K
Artikler om spillerne og klubben 2026
Vel talt. Jeg er dybt imponeret over, at både han og i særdeleshed Yakob er kommet tilbage på et højere niveau end før. Det er en helt ny spiller i tilfældet Andersen, og det var den bredde, ingen af os vel troede, vi havde. Det er simpelthen mageløst. Sikke historier, der er knyttet til denne triumf! 🥹
Stor respekt for det arbejde de har lavet i den fysiske stab, at de trækker den så langt at spillerne er "mere end" klar når de kommer retur.

Stor respekt for det arbejde de har lavet i den fysiske stab, at de trækker den så langt at spillerne er "mere end" klar når de kommer retur.
Ja, især når man har set Franculino tumle rundt på 50% fordi FCM gerne vil have ham solgt til sommer. Der kan man snakke om at skyde både sig selv og spilleren i foden.

Vel talt. Jeg er dybt imponeret over, at både han og i særdeleshed Yakob er kommet tilbage på et højere niveau end før. Det er en helt ny spiller i tilfældet Andersen, og det var den bredde, ingen af os vel troede, vi havde. Det er simpelthen mageløst. Sikke historier, der er knyttet til denne triumf! 🥹
Jeg synes dog at Jakob Andersen var kommet op på et ret højt niveau, hvor han begyndte at udfordre Beijmo som HWB, inden skaden indtraf. Jeg vil ikke sige, at hans nuværende niveau er bedre. Ville også være vanvittigt, hvis det var tilfældet. Men han har leveret godt, især defensivt, fra sin wingback og på den måde været et godt supplement til Emmery. Men helt generelt er JA jo back og Emmery er wing, så ikke så mærkeligt at det er det billede vi ser.

Jeg synes dog at Jakob Andersen var kommet op på et ret højt niveau, hvor han begyndte at udfordre Beijmo som HWB, inden skaden indtraf. Jeg vil ikke sige, at hans nuværende niveau er bedre. Ville også være vanvittigt, hvis det var tilfældet. Men han har leveret godt, især defensivt, fra sin wingback og på den måde været et godt supplement til Emmery. Men helt generelt er JA jo back og Emmery er wing, så ikke så mærkeligt at det er det billede vi ser.
Det kan jeg godt følge. Jeg mener blot, at mens jeg før så JA som en tonser, ser jeg ham nu som en ret komplet type. Hans tekniske niveau under pres har virkelig overrasket mig. Det er selvfølgelig muligt, han altid har haft den evne, og jeg spekulerer over, om trænerskiftet måske har gjort hele forskellen.

Det kan jeg godt følge. Jeg mener blot, at mens jeg før så JA som en tonser, ser jeg ham nu som en ret komplet type. Hans tekniske niveau under pres har virkelig overrasket mig. Det er selvfølgelig muligt, han altid har haft den evne, og jeg spekulerer over, om trænerskiftet måske har gjort hele forskellen.
Jeg synes han mindede en del om Bejimo i sine kompetencer allerede før skaden, så den del kommer ikke så meget bag på mig. Men det har overrasket mig meget, hvor højt et niveau han har kunnet ramme efter et års skade. Især når man ser hvor rustne NP og Tingager har set ud, så er det imponerende hvordan en spiller med så lidt erfaring, bare har kunnet levere fra dag 1.

Men apropos Bejimo kunne han måske også være i spil til at overtage Bejimos plads i højre forsvarsside, hvis han ikke forlænger og vi fastholder systemet.

Helt enig og det er måske lige tidligt nok at bedømme. Han har været stærk defensivt men der er mangler offensivt - håber sådan han kan bygge den del på 🤞

Jeg synes han mindede en del om Bejimo i sine kompetencer allerede før skaden, så den del kommer ikke så meget bag på mig. Men det har overrasket mig meget, hvor højt et niveau han har kunnet ramme efter et års skade. Især når man ser hvor rustne NP og Tingager har set ud, så er det imponerende hvordan en spiller med så lidt erfaring, bare har kunnet levere fra dag 1.

Men apropos Bejimo kunne han måske også være i spil til at overtage Bejimos plads i højre forsvarsside, hvis han ikke forlænger og vi fastholder systemet.
Jacob Andersen er kommet glimrende tilbage. Men han ser stadig rusten ud, når han skal i offensive aktioner.

Det er nok lettere at se rusten ud, npr man kommer tilbage i et system der er bygget på man leverer på højt niveau og bærer holdet, end at komme tilbage i en afskærmet position.

Jeg er IKKE efter Jacob A. Det er glimrende han er tilbage, jeg tror bare han har mere i sig offensivt, når koordinationen er på maks igen.

Ja, især når man har set Franculino tumle rundt på 50% fordi FCM gerne vil have ham solgt til sommer. Der kan man snakke om at skyde både sig selv og spilleren i foden.
Min tese er at Franculino er på 100%, rent fysisk, men ikke har passet sin genoptræning med omhu og derfor er ekstremt rusten.

Det er dog også sandsynligt han er presset for tidligt retur. I så fald er det ringe stil af FCM, og dumt når et par uger mere ville give langt større effekt. Det har jo været synligt på træningsbanen hvor ringe han var.

Min tese er at Franculino er på 100%, rent fysisk, men ikke har passet sin genoptræning med omhu og derfor er ekstremt rusten.

Det er dog også sandsynligt han er presset for tidligt retur. I så fald er det ringe stil af FCM, og dumt når et par uger mere ville give langt større effekt. Det har jo været synligt på træningsbanen hvor ringe han var.

Jeg mener stadig han spillede med tape på det skadede baglår mod os, og har ikke spillet siden. Så han er helt sikkert blevet kastet for ilden før han var klar.

Billings portuguisiske eventyr med indsprøjtninger af eget blod og hurtig retur derefter tyder vel heller ikke på en sundhedsstab, der tænker langsigtet.

Men to kæmpe fiaskoer og en neutral sæson, giver vel stadig et kæmpe minus.

Njah. To kæmpe fiaskoer er pinligt. Den seneste præstation var ikke pinlig. Bruun skriver, vi har været pinlige, NÅR vi har været med. Det synes jeg er decideret forkert, alt den stund, at det absolut ikke var pinligt sidst, vi var med.

Betyder det noget? For mig betyder narrativet om AGF i medierne altid noget. I virkeligheden er de tre sæsoner i Europa udtryk for, at vi også her bevæger os fremad. Men medierne og fans af andre hold svælger i, at vi er pinlige i Europa. Og med sin unuancerede vinkling bidrager Bruun til den fortælling, som er faktuelt forkert.

Det irriterer mig voldsomt. Og jeg synes, det er elendigt journalistisk arbejde af Bruun, som jeg ellers har udpræget respekt for. Venstrehåndsarbejde.

Som en ægte topdirektør, så hviler Nielsen ikke på laurbærrene, selvom festerne buldrer derudad i denne uge. Han har allerede blikket rettet mod næst’ år:

– Alle kan danse en sommer, men vi ønsker ikke kun at danse en sommer. Vi ønsker at danse alle somrene. Det er det, AGF er til for. Derfor bliver den næste sæson den sværeste, vi nogensinde har haft, så der er et kæmpe arbejde for vores folk at gøre, siger han.

– I 2016 kunne vi også have vundet en pokal, men den er jeg næsten glad for, vi ikke vandt, for så var Aarhus gået helt amok, og jeg føler, vi er anderledes forberedt til det denne gang.

– Nu skal vi spille Champions League-kvalifikation, uden at det er en joke, og det bliver en enormt hård tid, der venter os, men det er jeg enormt stolt over og meget ydmyg omkring, siger Jacob Nielsen.

Hvis i som jeg der slet, slet ikke kan få nok af alt den fortjente ros og slubre ALT, der overhovedet kan opstøves, så se Tirsdagstrænerne.

Der er i øvrigt et interview med JN. De taler bl.a budget og Europa (håbet er Conference League, CL anses som urealistisk).

Guldtrøjen nærmer sig meget hurtigt 20000 solgte :eek:
Hvad siges der om budgettet (jeg har en masse, så ser ikke programmet i dag)

Hvad siges der om budgettet (jeg har en masse, så ser ikke programmet i dag

Ikke så meget andet end vi kører med rullende budget som dog kan justeres efter behov. Til sidst i interviewet spørger Werge om CV har fået mange ekstra millioner, det svarer JN grinende ja til men jeg kan ikke gennemskue, hvor seriøst det var.

Ikke så meget andet end vi kører med rullende budget som dog kan justeres efter behov. Til sidst i interviewet spørger Werge om CV har fået mange ekstra millioner, det svarer JN grinende ja til men jeg kan ikke gennemskue, hvor seriøst det var.
Tak.

Jeg var meget overrasket over Lars interview mht bygge videre og investere i truppen.

Meget spændende herfra og til August

Tak.

Jeg var meget overrasket over Lars interview mht bygge videre og investere i truppen.

Meget spændende herfra og til August
CV sagde det samme efter kampen i Brøndby, det er nu der skal investeres i AGF’s fremtid, næste år bliver den sværeste i AGF’s historie, og det kræver at man forlænger med så mange som muligt, og forstærker på nøglepositioner.

Latest posts

Back