New posts

ARKIVERET Artikler om spillerne og klubben 2025

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 98K
Status
Not open for further replies.
ARKIVERET Artikler om spillerne og klubben 2025
Et par ting.

Jeg tror Kahl har fine muligheder senest til sommer hvor han er kontraktfri.
Jeg tror ikke han forlænger efter 5 år i Aarhus.

2. bundes, eresdivision og Belgien ligger lige for tænker jeg

Ved godt hvad du mener med noget af et udsagn, men lige nu er han den der er tætteste på A holdet i hele ungdommen og nok også det mest indlysende talent, udover 2009’erne eller yngre.

Det er jo et gæt fra min side, men jeg synes det kunne være sjovt at se denne besked til april, og se om jeg har ret.

Men jeg er rimelig sikker på, at når Camara har spillet nogle u og reserve kampe, så får han også debut før jul
Kahl koster 2 mill i afskrivninger.

Man kan tilbdye ham f.eks., 100.000/mdr mere, og stadig have ham billigere i budgettet end hidtil. Jeg håber (og tror naivt) på en forlængelse.

Kahl koster 2 mill i afskrivninger.

Man kan tilbdye ham f.eks., 100.000/mdr mere, og stadig have ham billigere i budgettet end hidtil. Jeg håber (og tror naivt) på en forlængelse.
Jeg tror ikke Kahl forlænger og det kun udfra devisen om at jeg tror han får en større kontrakt uden for DK.

Jeg tror hellere ikke Beijmo forlænger, for han ved også at de klubber der forsøgte at hente ham i sommers, nok også er interesseret til næste sommer igen.

Vil hellere have Beijmo end Kahl, hvis der skal vælges en

Jeg tror ikke Kahl forlænger og det kun udfra devisen om at jeg tror han får en større kontrakt uden for DK.

Jeg tror hellere ikke Beijmo forlænger, for han ved også at de klubber der forsøgte at hente ham i sommers, nok også er interesseret til næste sommer igen.

Vil hellere have Beijmo end Kahl, hvis der skal vælges en
Til højre wingback har vi Beijmo, Carstensen, Andersen og til dels Mølgaard hvis han bliver spilleklar igen.

Jeg håber vi forlænger med Beijmo og sender Carstensen videre.

Kahl er ved at blive en Kevin Diks type ham smider man ikke bare ud med badevandet. Han er en af de første på holdkortet
Det er muligt, at du har ret, men jeg forstår det ikke. Jeg synes, at han alt for ofte falder (vælter) og derved tillader farlige chancer. Han har brug for længere knopper, men mon ikke han allerede spiller med den længste tilladte variant?

Ingen grund til at købe RC, hvis vi forlænger med Felix. Helt enig
Jeg vil gerne forlænge med Beijmo OG hente Carstensen til en rimelig pris - jeg synes Carstensen har nogle gode ting i hans spil (teknik, kombinationsspil, energi, kæmpe motor og fantastisk spilforståelse). Han er måske ikke en allerhurtigste i sprint, men han er heller ikke langsom.

Ingen grund til at købe RC, hvis vi forlænger med Felix. Helt enig
nu har folk jo ikke lavet andet end at ævle løs om tynd trup de sidste par måneder, nu har vi en højre side med gode muligheder for rotation, og spillere der også kan dække andre steder hvis nødvændigt og i er allerede igang med at tale om at tynde ud i det, det virker da lidt fjollet

Fantastisk for Arnstad og helt fortjent med en landsholdsudtalelse men egoistisk set ud fra klubbens synspunkt er det vigtigste, at CV har endnu en case at henvise til, når han skal prøve at overbevise et stort talent som er kørt surt i det, at i AGF er vi dygtige nok til at få jer på rette vej igen.
Vi gjorde det med Bisseck med gigantisk succes både for ham og os. Arnstad kan ende derhen ad.

Det er muligt, at du har ret, men jeg forstår det ikke. Jeg synes, at han alt for ofte falder (vælter) og derved tillader farlige chancer. Han har brug for længere knopper, men mon ikke han allerede spiller med den længste tilladte variant?
Han har også tydeligt taget på i muskler, han er ikke så klejn længere.
Spillet med fødderne har altid været på et meget højt niveau.

Håber bare ikke vi ender som sidste sæson, hvor spillerne begyndte at se trætte ud i slutningen af efterårssæsonen. Der lignede vi nogen som lige manglede de sidste 5 % energi og det gør alverden ved spillet. Krydser fingre for den fysiske afdeling har styr på den del. En skade eller to kan også hurtigt ændre på udtrykket.
Mansfield er af pålidelig kilde citeret for sin begejstring for JP's meget større modtagelighed for input og vurderinger fra den fysiske stab (både under kampene og i det hele taget), så mon ikke...?

Det ville være fint, hvis vi kunne vinde lidt flere kampe tidligt, så der kan skiftes ud, men man sidder da med et indtryk af, at vores spillestil i denne sæson er lidt mere 'kølig' end under både David og Uwe, ikke sandt? Det bør kunne give en gevinst på længere sigt.

Han har også tydeligt taget på i muskler, han er ikke så klejn længere.
Spillet med fødderne har altid været på et meget højt niveau.
Tjah… Jeg ser altså ikke et kæmpe lys i ham. Jeg synes han laver for mange personlige fejl. Jeg siger ikke at han er elendig, men hvis han er blandt de første på holdkortet mener jeg, at det i højere grad skyldes manglende konkurrenter på pladsen end det skyldes hans kvaliteter

Bliver meget nysgerrig på hvilken baggrund folk har på Camara siden de ser så stort et lys i ham?
Har i set ham spille udover de YT videoer der er af ham.
Er med på at han er et stort skur men udover det ?
Jeg så reserveholdskampen mod Randers. Hvor han matchede Danho.

Så lidt af kampen i weekenden mod Brøndby.

Han var bedre mod Randers. Men der stillede vi også med 3 nede bagved.

Det mener du seriøst? har du set nok til ham?
Ja det mener jeg seriøst.

Vil jeg sætte min pensionsopsparing på spil? Nej det vil jeg ikke - men jeg sætter gerne en kasse top på højkant.

Jeg har set omkring 15 træninger med ham, plus kampen i Randers og i lørdags. De 15 træninger er med SL.

Han falder på ingen måder igennem og har en virkelig fin fod og fysik. Jeg er med på at der er langt fra træning til SL.

Men med JP og det fokus der kommer på at bringe unge spillere ind (på det rigtige tidspunkt) så jeg ikke i tvivl.

Jeg vurdere ham som mere klar end Callø, ud fra træning.

Jeg så reserveholdskampen mod Randers. Hvor han matchede Danho.

Så lidt af kampen i weekenden mod Brøndby.

Han var bedre mod Randers. Men der stillede vi også med 3 nede bagved.
Og han blev ikke rigtigt testet mod BIF, hvert fald ikke i 1-1 dueller.

Han lavede et kluntet frispark som førte til et mål. Der er min vurdering at Alexander Lind eller Gaunus nok ikke var faldet.

Tjah… Jeg ser altså ikke et kæmpe lys i ham. Jeg synes han laver for mange personlige fejl. Jeg siger ikke at han er elendig, men hvis han er blandt de første på holdkortet mener jeg, at det i højere grad skyldes manglende konkurrenter på pladsen end det skyldes hans kvaliteter
Jeg synes omvendt han har skåret kraftigt ned på de personlige fejl. Om det er fordi holdet har succes at det også går godt for ham, det ved jeg ikke, men jeg er langt mere klar på at beholde ham, end jeg var for 6-9 måneder siden.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back