Artikler om spillerne og klubben 2026
Wade Barrett
Member
Folk bliver ved med at give Credit til SIB for Bisseck. Han kom udelukkende kun pga sit forhold til David Nielsens søn. Var David ikke træner, havde vi aldrig set Bisseck.Bisseck kan vel også snige sig ind på det podium.
I forhold til Kahlen blev han hentet på Stigs vagt, men mener han har udtalt at alt forarbejdet var lavet inden han kom til,
Badjii er for mig sådan en Randers spiller, som måske lige pludselig laver 5 kasser.
Han var efter vores forhold (for) dyr.
De kampe jeg har set har der været enkelte fine momenter men det var også som om han ikke connectede med resten af holdet.
Alt mønt tjent/sparet på Badjii er positivt i min bog.