New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

  • Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 124K
Last edited:
Syntes faktisk også det er lidt plat :-)
Plat? Pjat! Det er nok noget mere teenager end hans alder og platform retfærdiggør, men jeg er stor tilhænger.

Edit: nu er jeg fodformet kancellistisk stormester med alt for lang fortid på landets højeste læreanstalter. Derfor rammer det ikke mig personligt. Men jeg er stadig primært en bonderøv i sjælen og derfor mener jeg han bør holde lidt igen med at nedgøre stereotyper når han taler om egne fans. Elsker karikaturer af måder at tale på, men hold den der, tak.
 
Jeg har liket, fordi jeg vil meget gerne de Tingager tilbage i topform.

Men derudover kan jeg ikke greje formålet.

Der ligger en blank afvisning af alle taktiske overvejelser om hvordan han passer ind?
Af overvejelser om hvordan han har taget hele situationen i foråret?
Af overhovedet at spekulere i Tingagers tilstand?

Hvis ikke det var en blank afvisning af debat, men en imødekommelse af mine tanker med et

'jeg tror sgu han kommer tilbage på højt niveau, og så er det givet - og han var pissegod før skaden'

Så vil jeg sige at du sikkert har ret. Men det så ikke lovende ud i foråret, selv efter han var klar. Mølgaard var pissegod inden sin skade ... efter, not so much. Men taktisk blev han også overhalet af ønsket om boldspillere i bagkæden.

Jeg tror Tingager kommer tilbage som dirigent i forsvaret. Og han kan sikket blive ganske værdifuld i Europa mod hold der ikke er forberedt på ham ved dødbolde (man kan forberede sig på det, men de har ikke mødt ham 4 gange årligt de seneste mange år).

Jeg ser også bare dels risikoen for det kan være pivsvært at komme tilbage, samt hvis man ønsker at gå i let ændret retning defensivt.
Egentlig appellerede jeg bare til, at give Tingager en chance for at vise hvad han kan, ovenpå skaden og den lange kamppause, inden vi starter alle de spekulationer du bragte op. Men jeg ved godt, at det er agurketid.

Det var svært for ham at spille sig tilbage i kampform, fordi der var vildt vigtige kampe hele tiden og Dalsgaard gjorde det ret godt. Men jeg tror at han kommer tilbage på højt niveau, for han var pissegod før skaden. Ok?
 
Helt enig

Har egentligt lyttet en del til hans podcast, men er simpelthen ved og stå af. Syntes det er utilstedeligt, og småligt måden han bliver ved med og omtale Paddy på. Ligeledes syntes jeg også det er mangel på format når han eks kalder Franculino for Pepperoni Francolino.....det burde han kunne holde sig får god til.

Syntes også det var et mærkværdigt udfald han kom med mod Links
Jeg lyttede også med i starten, mest fordi jeg slugte alt med AGF her i foråret, men jeg sad ofte med en irritation over hans facon. Der mangler også noget dynamik, som ville kunne komme, hvis han fik en medvært. Nu har han i stedet et færdigt manuskript, som passer til podcastens overskrift, hvor han så skamrider det synspunkt. Og ofte er det jo noget, som vi allerede har diskuteret langt mere nuanceret herinde. Så jeg er stået af.
 
Egentlig appellerede jeg bare til, at give Tingager en chance for at vise hvad han kan, ovenpå skaden og den lange kamppause, inden vi starter alle de spekulationer du bragte op. Men jeg ved godt, at det er agurketid.

Det var svært for ham at spille sig tilbage i kampform, fordi der var vildt vigtige kampe hele tiden og Dalsgaard gjorde det ret godt. Men jeg tror at han kommer tilbage på højt niveau, for han var pissegod før skaden. Ok?
virkelig en hård opgave tingager havde, helt enig, det var jo superligaens bedste forsvarsspiller han skulle slå af for at få start pladsen tilbage
 
Troels Henriksen taler om Tingager i podcasten. Jeg har selv overvejet ham. Var han i anførergruppe
Jeg lyttede også med i starten, mest fordi jeg slugte alt med AGF her i foråret, men jeg sad ofte med en irritation over hans facon. Der mangler også noget dynamik, som ville kunne komme, hvis han fik en medvært. Nu har han i stedet et færdigt manuskript, som passer til podcastens overskrift, hvor han så skamrider det synspunkt. Og ofte er det jo noget, som vi allerede har diskuteret langt mere nuanceret herinde. Så jeg er stået af.
Jeg lytter stadigvæk til MereAGF
Formatet er kort nok og ikke mindst tilpas interessant uden at gå rigtig dybden til at det passer med at lave noget andet i mens.

Jeg holder mest at Hvis Røg fordi de får mig til at grine samt Stures seriøsitet passer rigtig godt med Jødens mere flagrende stil.
Det Hvide Snit for jeg ikke hørt, selvom de antageligvis er de bedst informerede så bliver formen ligesom for langsom til min smag.

Men for faen vi er jo ret forkælede med podcast om vores klub.
 
Jeg lytter stadigvæk til MereAGF
Formatet er kort nok og ikke mindst tilpas interessant uden at gå rigtig dybden til at det passer med at lave noget andet i mens.

Jeg holder mest at Hvis Røg fordi de får mig til at grine samt Stures seriøsitet passer rigtig godt med Jødens mere flagrende stil.
Det Hvide Snit for jeg ikke hørt, selvom de antageligvis er de bedst informerede så bliver formen ligesom for langsom til min smag.

Men for faen vi er jo ret forkælede med podcast om vores klub.
vi er så forkælede.

den eneste negative ting ved at være flyttet hjem til aarhus og ikke længere pendler fra ringkøbing, er at jeg ikke har min 2t45m bustur et par gange om ugen til at catche up på diverse podcasts.
 
Jeg lytter stadigvæk til MereAGF
Formatet er kort nok og ikke mindst tilpas interessant uden at gå rigtig dybden til at det passer med at lave noget andet i mens.

Jeg holder mest at Hvis Røg fordi de får mig til at grine samt Stures seriøsitet passer rigtig godt med Jødens mere flagrende stil.
Det Hvide Snit for jeg ikke hørt, selvom de antageligvis er de bedst informerede så bliver formen ligesom for langsom til min smag.

Men for faen vi er jo ret forkælede med podcast om vores klub.
Ja, det er et ret fornemt udvalg. Det eneste jeg kunne savne er en kritisk fanpodcast - altså det bedste af forummet her kondenseret ned til en times ugentlig debat.

Jeg holder også meget af Hvid Røg, men udover at være fans af klubben er de også meget tæt involveret i den og er vel en slags ambassadører, som bliver brugt af klubben i forskellige sammenhænge. Så det er jo ikke den kritiske tilgang til JN og CV man skal høre den for.
 
Ja, det er et ret fornemt udvalg. Det eneste jeg kunne savne er en kritisk fanpodcast - altså det bedste af forummet her kondenseret ned til en times ugentlig debat.

Jeg holder også meget af Hvid Røg, men udover at være fans af klubben er de også meget tæt involveret i den og er vel en slags ambassadører, som bliver brugt af klubben i forskellige sammenhænge. Så det er jo ikke den kritiske tilgang til JN og CV man skal høre den for.

Jeg synes ubetinget, af Det Hvide Snit er den bedste AGF podcast, jeg lytter til. Den er relativt objektiv og de har indsigter fra deres dagligdag i klubben. Og så kan jeg godt lide formatet, efter jeg vendere mig til det.

Hvid Røg er jeg ikke specielt stor fan af. Jeg kan sagtens se, hvad den byder, og jeg kan sagtens følge, hvorfor mange foretrækker den. Men den handler alt for lidt om AGF og for meget om alt det udenom til min smag. Til tider finder jeg den også sjov, men det er virkeligt sjældent, at jeg lytter et afsnit helt igennem. Jeg synes, afsnittene er for lange, og jeg savner et gram at kritisk stillingtagen. Alt er happy go lucky.

Omvendt er Troels Henriksen alt for kritisk ift. alt. Andre klubber, AGF, spillere, der skifter med videre. Og hans forsøg på satire falder igennem hos mig. Jeg synes egentlig, formatet er interessant, og jeg synes, han behandler nogle interessante - og følsomme - emner. Jeg kan f.eks. godt lide, at han giver en kritisk vinkel på PMs skifte til Brøndby eller spekulerer i, om Links skifter. Men som så mange andre synes jeg, det kammer over med den hånlige tilgang (Peter Mortensen, Link vil ikke betale skat med videre). Jeg tror personligt, han skal tone voldsomt ned for den del, hvis hans podcast skal være bæredygtig.
 
Jeg synes ubetinget, af Det Hvide Snit er den bedste AGF podcast, jeg lytter til. Den er relativt objektiv og de har indsigter fra deres dagligdag i klubben. Og så kan jeg godt lide formatet, efter jeg vendere mig til det.

Hvid Røg er jeg ikke specielt stor fan af. Jeg kan sagtens se, hvad den byder, og jeg kan sagtens følge, hvorfor mange foretrækker den. Men den handler alt for lidt om AGF og for meget om alt det udenom til min smag. Til tider finder jeg den også sjov, men det er virkeligt sjældent, at jeg lytter et afsnit helt igennem. Jeg synes, afsnittene er for lange, og jeg savner et gram at kritisk stillingtagen. Alt er happy go lucky.

Omvendt er Troels Henriksen alt for kritisk ift. alt. Andre klubber, AGF, spillere, der skifter med videre. Og hans forsøg på satire falder igennem hos mig. Jeg synes egentlig, formatet er interessant, og jeg synes, han behandler nogle interessante - og følsomme - emner. Jeg kan f.eks. godt lide, at han giver en kritisk vinkel på PMs skifte til Brøndby eller spekulerer i, om Links skifter. Men som så mange andre synes jeg, det kammer over med den hånlige tilgang (Peter Mortensen, Link vil ikke betale skat med videre). Jeg tror personligt, han skal tone voldsomt ned for den del, hvis hans podcast skal være bæredygtig.
Helt enig med ovenstående

Er dog også ret begejstret for Mediano’s dækning….selv om der er et par eksperter jeg godt kunne være foruden (host host…..Monnerup)
 
Jeg synes ubetinget, af Det Hvide Snit er den bedste AGF podcast, jeg lytter til. Den er relativt objektiv og de har indsigter fra deres dagligdag i klubben. Og så kan jeg godt lide formatet, efter jeg vendere mig til det.

Hvid Røg er jeg ikke specielt stor fan af. Jeg kan sagtens se, hvad den byder, og jeg kan sagtens følge, hvorfor mange foretrækker den. Men den handler alt for lidt om AGF og for meget om alt det udenom til min smag. Til tider finder jeg den også sjov, men det er virkeligt sjældent, at jeg lytter et afsnit helt igennem. Jeg synes, afsnittene er for lange, og jeg savner et gram at kritisk stillingtagen. Alt er happy go lucky.

Omvendt er Troels Henriksen alt for kritisk ift. alt. Andre klubber, AGF, spillere, der skifter med videre. Og hans forsøg på satire falder igennem hos mig. Jeg synes egentlig, formatet er interessant, og jeg synes, han behandler nogle interessante - og følsomme - emner. Jeg kan f.eks. godt lide, at han giver en kritisk vinkel på PMs skifte til Brøndby eller spekulerer i, om Links skifter. Men som så mange andre synes jeg, det kammer over med den hånlige tilgang (Peter Mortensen, Link vil ikke betale skat med videre). Jeg tror personligt, han skal tone voldsomt ned for den del, hvis hans podcast skal være bæredygtig.
det hvide snit er generelt rimelig godt, men man savner en gang imellem lidt fodbold faglig kompetance som man finder f.eks. hos mediano, men igen, som de selv siger, så er de jounalister og ikke fodboldfaglige professionelle, men engang imellem savner jeg lidt på det punkt
 
Vi mangler en Stemmer fra Ådalen type podcast om GF. Klart en af de bedste fodbold podcasts i landet.

De er både fans og har også som regel eksperter inde med erfaring som trænere eller scouts på højt niveau.

Brøndbylyd er også et eksempel.
Lige præcis de to, er også fremragende. Hører dem dog kun når de har tabt til GF ;-)
 
Vi mangler en Stemmer fra Ådalen type podcast om GF. Klart en af de bedste fodbold podcasts i landet.

De er både fans og har også som regel eksperter inde med erfaring som trænere eller scouts på højt niveau.

Brøndbylyd er også et eksempel.
Yes, det var lige de to jeg tænkte på. FCK har også en lignende, som jeg dok ikke kan huske hvad hedder.
 

Latest posts

Back
Top