Det er rigtigt, at man i videoen b?de kan se Aminis eksplosioner og evne til at flytte bolden 30 meter fremad i en fart, Blumes blik for stikninger og noget god teknik og X-factor, som man kunne kalde Bundu, men egentlig mest minder mig om Lunding. Men Erlykke er 8?er, kun meget sekund?rt kant. Det kan der ikke v?re s?rlig meget tvivl om.
Med b?de Erlykke, Duncan og Hvidt har vi nu pludselig tre unge 8?ere i truppen fra sommer. Det skal blive sp?ndende at se, om der er plads til, at de alle kan bryde igennem i AGF. Det er fristende, men nok ogs? for letk?bt at sige, at vi her kan have fremtidens midtbanetrio, i s? fald nok med Hvidt som 6?eren.
Man kan godt se de tre afl?se Nicolai, Amini og Blume, der alle er i deres bedste fodboldalder. Men professionel fodbold er ekstremt dynamisk, og det er nok simpelthen for statisk bare at fremskrive en-til-en p? tre young guns og sige, at vi her kan have fremtidens midtbane. Typem?ssigt er det dog ikke helt sk?vt at se Amini i Duncan, b?de Amini og Blume i Erlykke og en rigtig god 6?er i Hvidt, omend ogs? en anden slags 6?er end Nicolai Poulsen.
Jeg har en st?rk tro p?, at Duncan f?rst bliver fast mand af de tre, at han afl?ser Amini til sommer, og at han endda kan blive det n?ste store salg efter Bundu. Duncans potentiale er enormt, og med sin eksplosivitet og r?kkevidde er han faktisk den spiller herhjemme, der minder mig mest om Amini. Udvikler han sit potentiale lige s? hurtigt, som Bundu har gjort det seneste ?rs tid, bliver det om at nyde ham s? l?nge vi har ham.