New posts

Nyhed Ny trådstruktur vedr. transfervinduet

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 44
  • Views Views: Views 4K
Nyhed Ny trådstruktur vedr. transfervinduet
Jeg undrer mig nogen gange over, hvor de andre klubbers fans debatterer. Ser man på Sydsiden online har de to diskussioner kørende i 2025 og de har endda skiftet Sportsdirektør og træner. Egentlig ganske få indlæg.

Er de allesammen røget på SOME debatter eller sker der bare ikke noget?
Lige præcis de pisgule bruger facebook grupper meget

Man må hvad man vil - også være lidt træt af tonen ind imellem 😉
Og jeg kender da en del Aarhusianere, der “er på stoffer” uden at skulle håne dem for det.
Nu vi er i gang så lad os også ændre chantet til: "Hvorfor er knap 18 pct. af borgerne i Brøndby på bistand" (Kilde DST: Offentligt forsørgede (fuldtidsmodtagere) efter alder, køn,ydelsestype, tid og område, 2023-tal)

Jeg syntes egentlig, at det væsentligste er, at man hurtigt kan få overblik over nye transfers, rygter med videre i en separat tråd/tråde. Herudover tror jeg, at den bedste model er at have relativt få tråde med relativt brede emner og at tillade, at det flyder lidt sammen. For det hele hænger jo sammen. Man kan ikke diskutere transfers, uden at diskutere økonomi. Og man kan ikke diskutere Uwe, uden at diskutere transfers. Og man kan ikke diskutere CV uden at diskutere Uwe.

Hvis det var mig, der lavede strukturen, ville jeg overveje følgende:

- En transferoversigtstråd. Evt. med et indlæg, som kun admins kan redigere, som viser et overblik over tilgange, afgange og rygter.
- En transfertråd til at diskutere alt om transfer - interne og for andre klubber
- En økonomitråd til at diskutere økonomi, når det ikke passer ind i andre tråde
- En trænertråd til generel debat om træneren
- En tråd til debat om den resterende sportslige sektor
- En stadiontråd til begge stadions
- En tråd til andre artikler om spillere og klubben
- En tråd om tidligere spillere

… og så fremdeles.
Ser fornuftigt ud. Jeg er ikke stor tilhænger af de mange tråde vi har i øjeblikket. Jeg ved godt at ideen er at skabe overblik, men for mig virker det omvendt. Flere gange, senest da CV blev ansat har jeg hoppet ind i den tråd, hvor jeg troede at debatten var og kommet med meget intellektuelle indspark, som jeg så efterfølgende kunne læse at andre havde skrevet i en paralleldebat i en anden tråd. Jeg er faktisk lige ved at tro at debatten også kørte i en 3. tråd.

Vi kunne måske godt indskrænke lidt i noget af det her: "Nyheder om andre klubber", "Andre klubbers transfervindue 2024/25", "Superligaen 2024/25", "Superligaen 2025/26", "Suppens største dommerskandale?", Diskussioner om VAR i superligaen, Rundetråde + kamptråd til aktuel runde, Artikler om klubben og spillere 2025 + Vinteropstart. Dem med fed kunne jeg godt nøjes med. Evt. også VAR-tråden, men alt er vel vendt omkring VAR efterhånden og debatten kommer alligevel i kamptråden.

Jeg har hidtil brugt forsiden med de seneste 20 aktive tråde til at orientere mig, når jeg ville skrive noget, men det er efterhånden ikke muligt længere. Alle 20 tråde indeholder nyt indhold indenfor den seneste håndfuld dage - og det er jo positivt - men der kan også godt være en grund til at folk ikke vælger at skrive i f.eks. økonomitråden, fordi den det meste af tiden ikke er umiddelbart synlig.

Så stod det til mig (og det gør det selvfølgelig ikke) var der færre tråde. Både for overskuelighedens skyld og for at de samme ting ikke diskuteres i flere tråde.

Latest posts

Back