New posts

Landsholdstråden

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 135K
Kent Nielsens næste job kan iflg. BT være som assistent til Riemer. Måske gør det omvendt, DBU...
Kunne man bede dem om en jobbeskrivelse der giver KN ret til at råbe af Riemer, ligesom han råber af spillerne, når de ikke gør det godt nok? Jeg tror Riemer har brug for en “motivator”.

Kloakker og Wieghorst skulle man måske overveje at skille sig af med, og så give Kent Nielsen mulighed for at hente sine egne folk ind, som assistenter til assistenten, jeg vil forslå at henter Peder Knudsen fra Silkeborg og Brian Riemer.

Last edited:
Der begynder at være tegn på desperation hos Brian Riemer:

Han bruger Anders Christensen, selvom han ville have sendt ham hjem i klubben med en skade, han fremhæver en sejr imod Nordmakedonien (rangeret som nr. 832 ud af 214 nationer) som en succeshistorie, og så kalder han den nuværende spillemæssige krise på landsholdet for “udsving”.

Mon ikke han skulle acceptere realiteterne og hoppe tilbage i den rolle som han kan finde ud af, nemlig som assistenttræner, nu når han har fået en træner ind, der kan finde ud af rollen som chef?

Ja, det vil være super. Og hvis Riemer dernæst fjerner sig selv fra jobbet, så er vi endnu bedre stillede …

Edit: og nu er del 1 af den plan officiel: https://bold.dk/fodbold/klubber/dan...lkeborg-kent-nielsen-bliver-riemers-assistent … desværre har man også forlænget med KloAgger.

Indtil videre er det vel journalisten der skriver det og ikke DBU - så vi mangler det officielle;)

Er lidt overrasket hvis Kent Nielsen vil være assistent under en træner som mest har været ungdomstræner. Men der skal måske drosles ned eller han tænker det er den eneste vej ind, hvis han skal nå at være landstræner.

Samtidig er det måske oplagt med nye input hos SIF selvom de har sagt Kent kan være træner så længe han vil - tænker det er sundt med udskiftning fra tid til anden.

I sidste ende imponerer Riemer ikke i hverken hans beslutninger eller kommunikativt. Det ligner mere og mere et fejlcast men han kan nå at vende det endnu.

Det må næsten blive karrierens sidste kamp, vil være dumt andet.
At det bliver i Odense må være et tegn fra oven.
Ja, den tanke var svær ikke lige at tænke - der er lidt en ring der sluttes der. Sportsligt står han også overfor et klubskifte hvis det var. Det virker meget passende at afslutte den karriere med landskamp og taktfaste klapsalver, selvom han selvfølgelig selv skulle have haft lov til at bestemme.

Det er svært ikke lige at blive lidt bange og lidt berørt.
Jeg håber fruen taler dunder og fornuft til ham i aften, og at han annoncerer sit karrierestop i morgen.
Det tror jeg ikke hun behøver - han behøver ikke gøre det som det første, men de må have talt om det og det bør være en nem beslutning der reelt er taget på forhånd. Han er trods alt heller ikke 25 år og midt i fodboldkarrieren og har meget mere han skal nå. Nu kan han afslutte en kæmpe karriere, ikke mindst på landsholdet, med sæsonens sidste landskamp og heldigvis i god behold efter omstændighederne. Det er helt sikkert svært ikke at blive berørt, jeg tænker jeg dårligt ville turde se en kamp med ham igen.

Latest posts

Back