New posts

Godt nytår!

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 11
  • Views Views: Views 1K
Godt nytår!
Kære alle,

Tusind, tusind tak for et helt forrygende debatår!

I har, i min egen inhabile optik, gjort jeres til at vi - med afstand - har det mest seriøse debatforum (har ikke undersøgt markedet 100%, men fuck it!) på det danske fodboldmarked.

Debatterne har fløjet på kryds og tværs, og mange gange virker det som om I har glemt hvilken tråd I er i, for der er kommenteret på noget taktisk analyse i transfertråden og vice versa.

MEN det er fedt, for det flyder skide godt herinde, også selvom der kan være enkelte uoverenstemmelser - ingen tyer til grove anklager eller beskyldninger mod hinanden, og selvom man komme til at kalde hinanden for ting, som man måske ikke ville gøre i den virkelige verden. Og kommer admins med en lille anmodning om at rette ind, så er der ingen der brokker sig.

Vi ser ind i et år, hvor der utvivlsomt vil blive debatteret transfervinduer og nyt stadion, og samtidig holder vi også fokus på at debattere præstationerne på banen. VI GLÆDER OS!

Igen, tusind tak fordi I er som I er, og må I forblive sådan!

Vi håber I får en rigtig god nytårsaften og kommer godt og sikkert ind i det nye år. Pas nu på hænderne, for de skal bruges til at klappe på stadion!

GUD BEVARE DE HVIEE!

KSDH

Lige over, Alsgaard!
Tak til hele GF Forum for en berigende debat, indsigter, morsomheder og engagement. GF Forum er mit foretrukne sted på nettet. Jeg værdsætter virkelig at bearbejde kampene med jer alle sammen.
Særligt stor tak til hele admin-gruppen - jeres indsats er uvurderlig. Uden jer, intet forum - så særligt godt nytår til jer :)
Resten af Forum ønsker jeg også et helt forrygende nytår - måtte '24 blive året, hvor vi får lov at fejre et trofæ :)
GODT NYTÅR.
Kom godt og sikkert ind i det.

Kære alle,

Tusind, tusind tak for et helt forrygende debatår!

I har, i min egen inhabile optik, gjort jeres til at vi - med afstand - har det mest seriøse debatforum (har ikke undersøgt markedet 100%, men fuck it!) på det danske fodboldmarked.

Debatterne har fløjet på kryds og tværs, og mange gange virker det som om I har glemt hvilken tråd I er i, for der er kommenteret på noget taktisk analyse i transfertråden og vice versa.

MEN det er fedt, for det flyder skide godt herinde, også selvom der kan være enkelte uoverenstemmelser - ingen tyer til grove anklager eller beskyldninger mod hinanden, og selvom man komme til at kalde hinanden for ting, som man måske ikke ville gøre i den virkelige verden. Og kommer admins med en lille anmodning om at rette ind, så er der ingen der brokker sig.

Vi ser ind i et år, hvor der utvivlsomt vil blive debatteret transfervinduer og nyt stadion, og samtidig holder vi også fokus på at debattere præstationerne på banen. VI GLÆDER OS!

Igen, tusind tak fordi I er som I er, og må I forblive sådan!

Vi håber I får en rigtig god nytårsaften og kommer godt og sikkert ind i det nye år. Pas nu på hænderne, for de skal bruges til at klappe på stadion!

GUD BEVARE DE HVIEE!

KSDH
Jeg er helt enig og tak for et fedt forum

Godt Nytår til jer alle - Med et håb (og en forsigtig forventning om at) det bliver i 2024 vi får et AGF at se, som ikke er set magen, siden 80’erne.

Godt nytår - og tak for et super forum ja.
Og tak fordi man ALTID kan få sin lyst til at snakke om AGF stillet herinde. Man løber ganske enkelt aldrig tør for emner der kan vendes. Det tænker jeg er sundt for forholdet til venner, familie, arbejdskollegaer også - der findes jo faktisk folk derude i verden, som ikke ønsker at snakke om AGF hver dag. Ja man forstår det ikke :D

Gennem årene har det været terapeutisk i modgang, men sjovere i medgang, men altid lige relevant :D
Hvad fanden skal vi diskutere når vi vinder mesterskabet? Selskabslokalerne til festen?

Er sikker på vi finder noget. Det gør vi altid :D

Hvad fanden skal vi diskutere når vi vinder mesterskabet? Selskabslokalerne til festen?

Er sikker på vi finder noget. Det gør vi altid :D

Jeg tænker at det bliver, om Breums remix af Malaga med Jøden som gæsterapper, der bliver lanceret til den ekstra uges festuge, der afvikles det år, er bedre end originalen.

Jeg er lige ved at tro, at klubben stiller nogle rammer til rådighed. Derefter gør byen nok, i ét eller andet omfang.
Lur mig om ikke Ceres laver et gimmick med gratis øl til alle i hvide trøjer.
Og lur mig, om ikke selv Marselisborg er for snævre rammer, til en fest af dén størrelse! Shit mand, jeg siger det til kollegaer, som af en eller anden grund holder med andre hold end AGF, når de siger, at vi fejrede bronzen som var den af guld: "Nix -vi fejrede bronzen som entutiaster fejrer bronze. Bare vent til vi bliver mestre, SÅ skal I se fest!" ;)

Latest posts

Back