Fanshoppen H Holmertz Experienced member Yesterday at 9:16 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #381 TilgiveraldrigErikR said: Hvorfor fanden har de givet den til DKs dårligste spåmand? Click to expand... Click to shrink... Vel for at bestikke ham til at spå os til nedrykning igen næste år? #antijinx
TilgiveraldrigErikR said: Hvorfor fanden har de givet den til DKs dårligste spåmand? Click to expand... Click to shrink... Vel for at bestikke ham til at spå os til nedrykning igen næste år? #antijinx
J JunkStar Active member Yesterday at 9:36 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #382 TilgiveraldrigErikR said: Hvorfor fanden har de givet den til DKs dårligste spåmand? Click to expand... Click to shrink... Jeg havde vel 20 stk eller sådan noget, så de har begge fået en.. Ligesom en hel del unger jeg mødte på vejen fik en
TilgiveraldrigErikR said: Hvorfor fanden har de givet den til DKs dårligste spåmand? Click to expand... Click to shrink... Jeg havde vel 20 stk eller sådan noget, så de har begge fået en.. Ligesom en hel del unger jeg mødte på vejen fik en
andrewdk Experienced member Yesterday at 9:37 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #383 Holmertz said: Vel for at bestikke ham til at spå os til nedrykning igen næste år? #antijinx Click to expand... Click to shrink... Jeg mener jeg hørte pølsemanden sige i et interview, at vi ville få guld igen indenfor fem år. Det er godt nok til mig.
Holmertz said: Vel for at bestikke ham til at spå os til nedrykning igen næste år? #antijinx Click to expand... Click to shrink... Jeg mener jeg hørte pølsemanden sige i et interview, at vi ville få guld igen indenfor fem år. Det er godt nok til mig.
Udbamse Experienced member Yesterday at 10:59 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #384 Gollum said: “diversiteten den er for evig - hækl nu for hvid og blååå” Click to expand... Click to shrink... Attachments IMG_5062.webp 142.7 KB · Views: 20
Gollum said: “diversiteten den er for evig - hækl nu for hvid og blååå” Click to expand... Click to shrink...