Men sådan som Callø og Camara spiller synes jeg ikke, det er super oplagt, at vi skal have en forsvarsspiller mere ind. De kan godt spille conference league, de to.
Sydeuropæiske og sydamerikanske fodboldspillere burde spille en anden form for fodbold.
Ligesom softball er en art pendant til rugby, kunne man spille - lad os kalde det "wuzzy for puzzy" - en art pendant til fodbold
Men sådan som Callø og Camara spiller synes jeg ikke, det er super oplagt, at vi skal have en forsvarsspiller mere ind. De kan godt spille conference league, de to.
Ikke den værste halvleg. Jeg er enig i at dommeren i hvert fald ikke er en hjemmebane-dommer. Men når det så er sagt så letter jeg også på hatten af Benfica, hold op hvor er de gode. Men vi lever stadigvæk med et spinkelt håb.
Andersson fortjener desuden ros, hans klart bedste kamp siden han kom hjem. Serra er meget lalala, gør nogle fine ting men er lige præcis ikke god nok til at holde i bolden, så vi kan skubbe holdet frem. Ind med Bogere og Rösler for JA. Og så skal den bare have en over nakken i anden halvleg
Mere end godkendt præstation og pisseuheldigt mål vi indkasserer, men Benfica som forventet bedst og farligst. Generelt ligner det desværre, at Benfica er meget fokuserede og afklarede. Vi er nogenlunde med i mange facetter, men de lukker vores lovende angreb og er disciplinerede.
Vi har heller ikke været heldig med dommeren i dag, men ville nok ikke gøre den store forskel.
Det er da tydeligt nok at Benfica har et ekstra niveau - og to hvis de rigtig folder sig ud - men vi har været fint nok med det meste af kampen synes jeg og er da også en afretning eller et straffespark VAR ikke trak tilbage fra at have haft den uafgjort til pause vi håbede på.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.