New posts

Den store pisser mig af tråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 100K
Den store pisser mig af tråd
D

Deleted member 33

Guest
Nu har jeg pr?vet at give Onside en chance til i h?b om, de var begyndt at tage deres produkt og seerne alvorlige men ak.
I s?ndags efter Esbjerg mod BIF kampen var der ingen analyse af EfBs flotte sejr, det handlede udelukkende om BIF.

Jeg er helt med p? seertal, men som st?rste rettighedsindehaver har NENT - eller hvad fanden de hedder nu til dags - ogs? et ansvar og en forpligtigelse til at komme bredt omkring. Det ansvar svigter de gang p? gang.

De er sikkert ligeglade, men for en som jeg, der ogs? gerne vil blive klogere p? andre hold end AGF, s? er et program som Onside bare ikke tiden v?rd.
Jeg l?rer mere ved at l?se Twitter  ::)

Noget andet, der ogs? kan pisse mig af, er Skipperligaen. Magen til ligegyldigt ?vl fra en mand, der vel ikke har nogle n?vnev?rdige kompetencer, der kvalificerer ham til at v?re et altvidende fodboldorakel, skal man godt nok lede l?nge efter.

S? kan man mene hvad man vil om Fodbold med Horup, men sammenlignet med Skipperligaen s? var niveauet markant h?jere.

Alle ?stjyske hold i Top 6?! Skipperligaen Update: Runde 22 | TV2 ?STJYLLAND

don delillo date=1550595654 said:
Enig. Onside er som Se og H?r. Det er jo ogs? derfor ?seri?se? fodboldfolk flokkes til diverse Podcasts. Mediano synes jeg fanger det rigtig godt. Som fritidstr?ner og fodboldglad synes jeg Medianos ?taktiske v?rksted? er fedt. Generelt kommer de ogs? langt mere i dybden med tingene.

Meget enig med jer begge. Jeg tror at Viasat har lavet en kynisk kalkule der g?r p? at man kan f? is?r flere kvindelige seere, hvis man skruer ned for fodboldn?rderi og tils?tter noget farvelade. Samtidig satser man p?, at folk som os herinde alligevel h?nger p?. Det er snart en h?ndfuld ?r siden jeg droppede programmet og de enkelte 1-2 gange i l?bet af en s?son jeg ender med at se det bliver jeg blot bekr?ftet i at det er spild af min tid. Jeg orker heller ikke rigtig reklameblokkene. Som regel ser jeg bare h?jdepunkter fra kampene p? nettet eller i fodboldmagasinet p? DR. Men det er da ?rgerligt, at rettighedshaverne ikke vil give deres kerne-m?lgruppe et ordentligt produkt.  

Jeg har de sidste par ?r ikke set hverken optakter eller nedtakter da det simpelthen er spild af tid. Joachim Boldsen der render rundt og stiller dumme / dum-smarte sp?rgsm?l som intet bringer siger for mig lidt om hvilket produkt det er. Halvleg's studiet har i flere ?r v?ret en joke, s? den k?rer bare p? mute

JunkStar said:
Jeg har de sidste par ?r ikke set hverken optakter eller nedtakter da det simpelthen er spild af tid. Joachim Boldsen der render rundt og stiller dumme / dum-smarte sp?rgsm?l som intet bringer siger for mig lidt om hvilket produkt det er. Halvleg's studiet har i flere ?r v?ret en joke, s? den k?rer bare p? mute
Jeg er helt enig. Jeg ser til geng?ld Superliga XL. Jeg synes Laudrup har et helt okay fagligt niveau og debatt?rerne ved lidt om fodbold.

JunkStar said:
Boldsen er n?rmest sindbilledet p? hvad Onside er. Valgt fordi han (?benbart) har en eller anden folkelig fjollet appel, men helt underordnet om det er bakket op af nogen faglig substans. Det er ikke hans skyld, men programmet har valgt, som SteenA er inde p?, at henvende sig til det segment med en fortventning om at kernem?lgruppen udholder b?de det og uendelige reklamer for at se lidt h?jdepunkter.

Har man analyseret p? dem der kommer til fx AGF?s kampe, er det dog heller ikke helt urimeligt, hvis man er kommet frem til at her er en gruppe man kan uds?tte for hvad som helst ;)

Ja. Den her er p? kanten, men det pisser mig i den grad af at Risk?r f?r lov til at stille op og f?gte med sine politiske arme uden at nogen s?dan mere voldsomt p?peger at manden, bevares lidt tid endnu, er frakendt retten til at drive virksomhed. Dette mener jeg ogs? b?r kunne p?virke mandens valgbarhed. Desuden har han stadig en st?rre million g?ld til det offentlige. Hvis en af os d?delige skylder National Banken, Finansiel Stabilitet osv, osv, penge kan vi jo ikke sl? en skid uden det g?r direkte til inkasso. Men det skal man ?benbart f?rst tage stilling til senere. Det kan jeg ikke lide......

Tom said:
Ja. Den her er p? kanten, men det pisser mig i den grad af at Risk?r f?r lov til at stille op og f?gte med sine politiske arme uden at nogen s?dan mere voldsomt p?peger at manden, bevares lidt tid endnu, er frakendt retten til at drive virksomhed. Dette mener jeg ogs? b?r kunne p?virke mandens valgbarhed. Desuden har han stadig en st?rre million g?ld til det offentlige. Hvis en af os d?delige skylder National Banken, Finansiel Stabilitet osv, osv, penge kan vi jo ikke sl? en skid uden det g?r direkte til inkasso. Men det skal man ?benbart f?rst tage stilling til senere. Det kan jeg ikke lide......
Du s? ikke Clement den anden dag kan jeg regne ud - der blev stillet lidt sp?rgsm?l ?Du ville ikke v?re i stand til at f? et job som gadebetjent?: Debat med...
Han fik en h?rd (overraskende for ham) start p? programmet men det burde han vel forvente.

Edit: Btw - jeg er stadig forarget over Morten Messerschmidt vender tilbage som folketingskandidat som om intet er h?ndt, efter han har svindlet med EU-midler. Der syntes jeg heller ikke medierne har v?ret nok efter ham og stillet kritiske sp?rgsm?l til hans ageren og ikke mindst kommende kandidatur - jeg h?ber v?lgerne straffer ham men tvivler st?rkt.
Gad vide om han kan blive godkendt af folketinget efter s?dan en sag om svindel med offentlige midler.

Martinstranger said:
Du s? ikke Clement den anden dag kan jeg regne ud - der blev stillet lidt sp?rgsm?l ?Du ville ikke v?re i stand til at f? et job som gadebetjent?: Debat med...
Han fik en h?rd (overraskende for ham) start p? programmet men det burde han vel forvente.

Ja, han fik en h?rd medfart, men slap egentlig ok ud af det.
Jan E. J?rgensens arrogance m? dog have bekr?ftet Risk?rs v?lgere i at han har en pointe i forhold til at det segment af folk med politikerlede han repr?senterer.

Jeg har ikke noget problem med at han kan stille op.
Kunne aldrig dr?mme om at stemme p? ham, men hvis der er nok folk her til lands der synes han skal ind, s? ser jeg ikke problemet.
Han har udst?et sin straf og har vel efterh?nden ogs? en ren straffeattest igen.

Der er ikke meget mere tilbage at g?re end at boycotte lortet. Jeg har i ?revis fors?gt dialog med deres ansatte mm. 

Jeg har personligt g?et fra at v?re kunde til 159kr/md hvor jeg kunne se hele superligaen, og til at betale 309kr/md for en halv superliga. Alts? de halve superliga-produkt til den dobbelte pris. Og ingen har spurgt mig om jeg vil have tennis/boksning eller Formula 1 eller noget som helst andet. 

Og de gemmer sig bag den EU-lov som g?r, at ingen m? eje et monopol p? ligaen. Derfor er det korrekt n?r viasat siger at det er derfor de ikke har hele ligaen selv l?ngere. MEN, det de sammen med discovery/eurosport har gjort er at dele ligaen imellem sig, og ikke vise hele ligaen begge to, og lade pris/kvalitet k?mpe om kunderne. Istedet har de monopol p? hver deres del af ligaen, og er direkte i strid med den EU_lov de peger p?. Det er konkurrenceforvridende, snyd af kunder, og alt det som anti-monopol-lovene k?mper for. 

Som det er nu, s? er superligaen blevet dyrere, og spredt p? flere kanaler. Det er ikke det loven er til for. 
Og ja, s? sidder der folk og hader EU for at lave s?dan en lov. Men i virkeligheden er det 1: viasat/discovery der udnytter/overtr?der loven, og 2: danske instanser der er for d?rlige til at komme efter dem ift at opfylde loven. 

Hvis viasat og discovery viste hele ligaen begge to, og skulle k?mpe om kunderne, s? ville viasat miste langt de fleste af deres kunder efter alle disse ?rs forf?rdelige forvaltning af rettighederne, og i manges ?jne, d?rlige produkt ift Onside mm, som handler alt for meget om f?lelserne uden om fodbolden, og for lidt n?rderi omkring selve spillet. Den del er discovery langt bedre p?. Viasat har KLART deres berettigelse, og jeg tror man vil blive vildt overrasket over hvor godt den g?ngse dansker kan lide Joachim Boldsen i rolle som interviewer. 

Men hele min pointe er, at de lige nu har monopol p? hver deres del af ligaen, da man ikke har et valg om hvor man ser sin AGF-kamp. Vises den p? eurosports kanaler, s? er dit viaplay-abonnement ubrugeligt ift at se kampen. Jeg kan SAGTENS forst? at det ville v?re ?ndssvagt hvis begge virksomheder skulle producere kampen. MEN, viasat og discovery har allerede samarbejde omkring premier league-kampen, og jeg har da flere gange set en PL-kamp p? viaplay som kanal 6 producerede/hostede. 

S? det eneste de skal g?re er, at begge abonnementer koster x, og viser hele superligaen, og s? kan kunderne selv v?lge de v?rter/den ekstra sport man betaler for. Lad os sige at viaplay koster 309kr og du f?r masser af ligaer og formel 1, og eurosport streaming abonnement koster 200kr, men du f?r KUN superligaen+europaleage+landsholdet. S? har DU som forbruger valget. 

Og ja, s? ville Joachim Boldesen st? og interviewe en spiller p? dit eurosport-stream, og der ville st? 3 sport 1 i hj?rnet... OG HVAD S?!?? Der st?r allerede stort fedt blot logo med Kanal 6 p? viaplay n?r de viser de kampe... SAME THING!

De kan sagtens g?re det lige nu, de vil bare ikke!

Latest posts

Back