New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 212K
Jeg synes ikke man kan glæde sig over grove styrt og skader
Men lige pludselig bliver vueltaen og måske WM og Lombardia super spændende
Han har tjent det, han skal tjene resten af livet.
Så kan man godt unde ham en lille ting, som ikke påvirker hans liv, men gør det det lidt sværere for ham at smadre sine konkurrenter. Et træben eller et brok f.eks.

Han har tjent det, han skal tjene resten af livet.
Så kan man godt unde ham en lille ting, som ikke påvirker hans liv, men gør det det lidt sværere for ham at smadre sine konkurrenter. Et træben eller et brok f.eks.
Argumenterer overlægen for hoved mod astfalt trikset skulle være sundt 😉?
Han så sgu lidt groggy ud den gode Pogi.

Nu har vi i hvert fald to ugers cykel løb ar se frem til.
Jeg fulgte kun sådan halvt med pga hans dominans

Last edited:
Der kan man bare se - når man ikke rigtig følger med, så kan der ske ting og sager. Det er selvfølgelig synd for Pogi, at han ikke længere sneg sig udenom et træls styrt og forhåbentlig er det ikke alvorligt.

Men vi er ikke de eneste der tænker, at der nu bliver noget at køre om.

Magnus Cort: - Det er jo specielt. Det er ikke noget nyt, at det kan ske, men det åbner virkelig løbet op. Jeg tror, der er mange – som måske ikke tør sige det højt – men som glæder sig lidt, fordi der pludselig er en sejr at køre om. Selv Tadej kan styrte og slå sig, siger han til TV 2 Sport.

Det bliver spændende hvem som tager sejren - der bliver helt sikkert en helt anden dynamik på bjergetaperne end tidligere. Enric Mas var stærk den anden dag men eksperterne peger mere på Gall og hvad med gode gamle Roglic.

Må indrømme at jeg slet ikke har kigget på etaperne i resten af løbet, da det virkede uinteressant og en sikker sejr. Hvem tror i der kan tage den nu?

Cykelløb = styrtløb. Prof cykelryttere er da dygtige på cyklen, men alt for mange kører med hovedet under armen og med sindsyg risiko for eget helbred - specielt andres helbred. Det er deres valg og jeg har mest ondt af familierne der skal se på.

Jeg ser kun lidt sammendrag af Vuelta'en...70% handler jo om styrt og kommentatorerne råber: "Der er styrt...(igen). Nej, for mig er cykling baggrunds underholdning at best og sjældent noget jeg hengiver mig til. Engang så jeg på prof. cykling anderledes, men doping, styrt og kedelige kommentatorer har ødelagt det for mig. Motorsport kan jeg så slet IKKE forstå !

Der kan man bare se - når man ikke rigtig følger med, så kan der ske ting og sager. Det er selvfølgelig synd for Pogi, at han ikke længere sneg sig udenom et træls styrt og forhåbentlig er det ikke alvorligt.

Men vi er ikke de eneste der tænker, at der nu bliver noget at køre om.

Det bliver spændende hvem som tager sejren - der bliver helt sikkert en helt anden dynamik på bjergetaperne end tidligere. Enric Mas var stærk den anden dag men eksperterne peger mere på Gall og hvad med gode gamle Roglic.

Må indrømme at jeg slet ikke har kigget på etaperne i resten af løbet, da det virkede uinteressant og en sikker sejr. Hvem tror i der kan tage den nu?

Jeg tror også Gall ender med at tage den, har dog fidus til Onley.
Idag slutter med en ret lang cat1 Stigning
Der kan give os en idé om hvem har det stærkeste hold.

Latest posts

Back