Superligaen 2024/2025
Jeg syntes egentligt også at "Strukturelt pres" fra DBU antød at det var instrukser fra centralt hold, der gav sig anledning til at bortdømme mindre hold. Men når nu jeg læse det igen, så kan jeg godt se, at du også her mente "ubevidste/psykologisk betingede mekanismer". Helt okay!Jeg regner med, du sigter til "mulig korruption" - som er det eneste jeg skriver, der handler om BEVIDST at bortdømme mindre hold. Resten handler om mere eller mindre ubevidste/psykologisk betingede mekanismer.
Mht. korruptionen - så er det muligvis underlødigt at antyde det, og jeg har rigtignok ikke skyggen af bevis. Men der er bare kendelser og udtalelser iblandt der er så forrykte, at jeg har svært ved at se andre forklaringer. Det giver jeg også gerne eksempler på, men du kan sikkert selv gætte en del af dem.
Hvis du f.eks. hentyder til udtalelser fra Hjortskov om Beijmos advarsel for at sige "see you next time", så kan vi helt sikkert finder enighed i, at det er forrykte udtalelser! Jeg anser det dog mere for et udslag af inkompetencer end mulig korruption. "Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."