Kamptråd Superliga 24/25: Runde 9: Lyngby - AGF, søndag d. 22.09. kl 16.00
Ah, nu skal du ikke lægge ord i munden på mig. Det har jeg aldrig skrevet er acceptabelt, tværtimod skriver jeg at der selvfølgelig er ting man ikke siger.Hvorfor skal man acceptere, at et andet menneske siger noget på banen i stil med "jeg smadrer dig/slår dig ihjel", når det er kriminelt uden for banen?
Det er gudhjælpemig ikke en "pyt"-ting.
Han vil ikke nævne hvad der er blevet sagt, så jeg ser der er to muligheder:
1. NP har sagt noget meget slemt.,
2. Han er sart og kan ikke tage noget som helst.
Jeg siger ikke at man skal tage imod hvad som helst, men på det der niveau, hvor jeg tvivler nogen af os har været på, så er det bare et andet miljø; et elitemiljø, hvor det - på banen - er krig og man gør alt for at vinde. Hvis det indebærer at man psyker modstanderen med nogle kommentarer i en grad (igen: inden for rimelighedens grænser), så det eventuelt går ud over hans spil når det kommer til nærkampe, så er det jo en sejr for holdet.
Så længe ingen af os aner en hujende fis om hvad NP har sagt, så kan vi jo diskutere herfra og til månen om det er 1 eller 2 der er gældende. Der er trashtalk i rigtig mange sportsgrene, selv i bordtennis var der trashtalk da jeg spillede det (og ikke fra mig til modstanderen).