New posts

Kamptråd Superliga 24/25: Runde 17: SIF - AGF, søndag d. 01.12. kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 213
  • Views Views: Views 7K
Added to Calendar: 01-12-24

Hvordan ender kampen

• Total voters
    63
  • Poll closed .
Jeg håber på et par udskiftninger:

NP er ude, og det oplagte e at sætte Arnstad ind. Det vil jeg faktisk vælge ikke at gøre - men at spille med Brandhof.
Til gengæld ville jeg starte med Arnstad på Anderssons plads, og så gemme ham til minut 60 med sin energi og sine løb.

Endelig vil jeg mene, at Bech skal starte ude. 5 kampe uden mål, og så får ha lige en kort tur på bænken. Paddy kunne selvfølgelig også bruge en pause, men han betyder så meget. Duelund på kunstgræs med to pasningsmaskiner i Arnstad og Mads Emil bag sig kunne være spændende.

Det giver følgende:

Jesper Hansen // Dalsgaard, Tingager, Kahl // Beijmo, Brandhof, Madsen, Arnstad, Links // Duelund, Mortensen.

NP er ude, og det oplagte e at sætte Arnstad ind. Det vil jeg faktisk vælge ikke at gøre - men at spille med Brandhof.
Til gengæld ville jeg starte med Arnstad på Anderssons plads, og så gemme ham til minut 60 med sin energi og sine løb.

Endelig vil jeg mene, at Bech skal starte ude. 5 kampe uden mål, og så får ha lige en kort tur på bænken. Paddy kunne selvfølgelig også bruge en pause, men han betyder så meget. Duelund på kunstgræs med to pasningsmaskiner i Arnstad og Mads Emil bag sig kunne være spændende.

Det giver følgende:

Jesper Hansen // Dalsgaard, Tingager, Kahl // Beijmo, Brandhof, Madsen, Arnstad, Links // Duelund, Mortensen.

Det er et spændende bud. Uwe har dog over for Stiften bekræftet, at Arnstadt erstatter Poulsen, og jeg har svært ved for alvor at tro på, at han bænker Bech i den sidste kamp. Så jeg gætter på Arnstadt + the usual suspects, men jeg ville gad især godt se Duelund inde, som du foreslår.

Det giver følgende:

Hvis Uwe laver 3 udskiftninger i sin startopstilling, så giver jeg en fadøl.

Ja det mest sandsynlige er jo at fortsætte med det, der ikke virkede mod FCN - det er mest tysk. Volkswagen har også lavet den samme Passat 20 år i træk.
Men jeg håber på at han ryster posen lidt.

Ja det mest sandsynlige er jo at fortsætte med det, der ikke virkede mod FCN - det er mest tysk. Volkswagen har også lavet den samme Passat 20 år i træk.
Som den glade ejer af en Polo, vil jeg nu sige at forskellen er at Passat og VW virker fremragende :)

Som den glade ejer af en Polo, vil jeg nu sige at forskellen er at Passat og VW virker fremragende :)
Lidt sat på spidsen, så gør de vel det de er designet til. Hverken mere eller mindre. Der er jo ingen der forveksler en Polo eller Passat med en Porsche.

Det samme kan jo så nok også siges om Uwes spillestil😁

Jeg er ikke sikker på, at VWs regnskabschef er lige så glad.
Det skyldes mere elbilsomstillingen hvor de har haft udfordringer, vil jeg tro. Nå, men det var en sidebemærkning, og et område jeg i virkeligheden ikke ved ret meget om.

Jeg har stemt uafgjort. Jeg håber vi kan få en god kamp at gå på juleferie med. Gerne en hvor vi spiller godt, er uheldige at få et mål imod og så udligner til sidst, så vi er helt oppe at ringe. Så glemmer vi hurtigt kampen mod FCN.

Ja helt enig, det er jo også den eneste rigtige løsning, når nu opstillingen og spillestilen er blevet læst, at køre videre med den imod den klart mest intelligente træner i ligaen.

Det kommer til at forvirre Kent Nielsen at Uwe vælger at køre videre helt ufortrødent med den samme opstilling, og det vil helt sikkert give os en kæmpe fordel.

Jeg har stemt uafgjort. Jeg håber vi kan få en god kamp at gå på juleferie med. Gerne en hvor vi spiller godt, er uheldige at få et mål imod og så udligner til sidst, så vi er helt oppe at ringe. Så glemmer vi hurtigt kampen mod FCN.

Jeg vil nu hellere være helt oppe at ringe over en 4-0 sejr med et hattrick af Badji! Se DET er noget at hugge sig med i den lange vinter.

Mine utrolig mange børn aner ikke hvad en Lada er for en størrelse 😄
De laver dem stadig i Rusland, eller gjorde det indtil krigen. De lavede dem også i Ukraine. Jeg fik lyst til lige at tjekke hvornår man ikke længere kunne købe dem i Danmark, det er faktisk ikke helt så lang tid siden som jeg troede ifølge Wikipedia: "Efter to år uden salg af en eneste Lada i Danmark, valgte den danske importør i marts 2010 at stoppe salget helt." Jeg tænker de sidste der blev importeret nok alligevel var en lidt anderledes model end den på billedet... Men Uwe er vel retteligt også nærmere en Trabant :)

Opstillingen kender vi jo, så det spændende er, om Uwe og holdet har noget nyt at komme med. Det var virkelig skræmmende, at vi med tæt på den optimale opstilling havde lig nul at byde ind med mod FCN. Og Kent har om nogen læst os. Hvis Uwes håndbremse er trukket som sidst mod FCN med et defensivt udgangspunkt og med langsomt fastlåst spil, får vi en virkelig røvsyg kamp at se på. Jeg tipper en sejr, og at vi virkelig giver los mod al forventning. Begynder at spille for at vinde og ikke for at forsøge at undgå at tabe. Vi er pænt store favoritter på Oddset. Det er egentlig lidt uforståeligt. Hvis jeg var Uwe, ville jeg begynde med Mølgaard inde og lade ham tage de minutter, han kan. Vi trænger i den grad til at få noget energi og tempo ind på et hold, der virker både sløvt og desillusioneret. Når et hold formår at ligge nummer et før FCN og virker slukket, er der noget helt galt. Set them free, som Sting synger. Og få så købt den angriber, Stig. Ellers er du både blind og døv.

Back