Kamptråd Superliga 23/24: Runde 24: AGF - FCM, søndag d. 07.04. kl 18.00
Et besøg af politiet

Et besøg af politiet
Uhm, det foreslår jeg heller ikke?Foregår det på stadion eller umiddelbart udenfor er jeg også enig, men vi som klub hverken kan eller skal tage et form for social ansvar hvad folk render og laver et godt stykke fra stadion. Det åbner op for en ladeport af misforstået ansvar.
Uhm, det foreslår jeg heller ikke?
Men navnet AGF kobles på det, og så er det jo bestemt en relevant nyhed.
Så er vi i dén grad enige!Jeg tror egentlig vi er enige. Min kritik er både af de 2 tosser og især af medierne der bare er så sensationshungrende.
Anyway de er alle 3 tosser, og burde finde på noget bedre at give sig til. De 2 i bilen og medierneOg Sundberg
I en fysisk hård kamp med en overbefolket central midtbane skaber vi ovenikøbet chancer nok til point, evt. 3, som vi havde fået med en neutral opmand.
Jeg tvivler meget på at en neutral opmand, som der så åbenbart ikke var til stede i går, ville, hvis han havde været til stede, have scoret det mål for os vi ikke selv formåede at score.
Bortset fra det ... så var jeg totalt fraværende i går og har kun set de smuler af kampen, som er uploadet diverse steder. Jeg kan ikke se hvordan en 50/50 situation som den vi så kan føre til et straffe og jeg fatter slet ikke hvor det røde kort kom fra. Det er så absurd, at jeg tænker at et DM er så meget værd, at pragmatiske FCM-bagmænd med penge må have besluttet sig for at hvis et DM ikke kan vindes, så må et købes og har betalt for resultatet: "Godaften Hr Sundberg, for en million til en konto i Schweiz/Cayman/whatever, kan I så garantere et tidligt mål til FCM og en udvisning til AGF, hvis de truer med udligning senere i kampen?"
Hvordan ellers? Så dårlig kan en dommer ikke være.
Jeg kunne have dømt en bedre kamp iført blomstrede badeshorts fra en liggestol på sidelinien med ryggen til banen mens jeg fik pedicure af to topløse blondiner og fadøl ad libitum direkte i et drop i armen.![]()
Jeg vil som "enormt meget neutral og objektivt rendyrket og udskyldigt observerende" (sorry) også påpege, at det også er helt håbløst i Premier League.
Se lige hvad Klopp og co. slap afsted med på udebane i går. Ingen kontakt fra Wan-Bissaka overhovedet - førend Elliot smider sig på ynkeligste vis.
Jeg hader VAR - men at dommerne ser den slags som straffe er også fuldstændigt sindssygt. Der er frispark til Mads Emil hvis noget som helst. Cho skubber Mads Emil i siden med armen også.