New posts

Kamptråd Superliga 23/24: Runde 22: AGF - Hvidovre, søndag d. 17.03. kl 17.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 206
  • Views Views: Views 10K

Hvad ender kampen?

• Total voters
    51
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga 23/24: Runde 22: AGF - Hvidovre, søndag d. 17.03. kl 17.00

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
images.jpg

Vi skal møde Hvidovre, så jeg tænkte vi skulle have en spiller der har spillet i begge klubber som øverste billede.
Kim Aabech spillede 51 kampe i AGF fra 2014-2016, hvor han scorede 23 mål
Han spillede 144 kampe i Hvidovre fra 2017-2022 med 40 mål

Jeg har ingen modstander fan fra Hvidovre

Indbyrdes:
pointudvikling - indbyrdes.jpg

kort indbyrdes.jpg
indbyrdes kampe.jpg
hvordan scores der.jpg
scoring imod.jpg

Karantæne Info:

AGF:

I karantæne: Nicolai Poulsen og Felix Beijmo
Ved næste gule kort: Magnus Knudsen og Gift Links
Gult kort (6 points): Frederik Brandhof, Mikael Anderson og Tobias Bech

Hvidovre:
Ahmed Iljazovski er i karantæne

Liga (Top 6)
pointudvikling - top 6.jpg

kort - top 6.jpg
stilling.jpg

Last edited:
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se Michael Anderson i en position på midtbanen sammen med MEM og så Duelund, Bech på kanterne og PM som spidsangriber
Jeg føler at vi mangler noget fart inde centralt, og der tror jeg MA med sin hurtighed og evne til at drive bolden fremad kan hjælpe os rigtig meget?....

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se Michael Anderson i en position på midtbanen sammen med MEM og så Duelund, Bech på kanterne og PM som spidsangriber
Jeg føler at vi mangler noget fart inde centralt, og der tror jeg MA med sin hurtighed og evne til at drive bolden fremad kan hjælpe os rigtig meget?....

Værsgo' ;-)

Unavngivet.jpg

Men kunne det ikke være spændende at prøve Anderson af på midten? for at få lidt mere flair og fart derind?....

Men kunne det ikke være spændende at prøve Anderson af på midten? for at få lidt mere flair og fart derind?....
Jo, det kunne det men det kommer ikke til at ske
Det skyldes at vores spiller er bygget op, så gennembrudsspillet er på kanterne. Det er det bla fordi det er nemmere at forsvare sig/lave hurtigt genpres, hvis bolden tabes på kanten. Det er farligere at tabe den inde midt på fordi det giver flere opspilsmuligheder for modstanderen

Der skal ske noget offensivt.

Et godt bud kunne være:
Bailey
Andersen - Tingager - Abbew
Bach - Duelund - MEM - Anderson - Links
Bech - Patrick

Tror desværre kun Uwes vovemod giver:
Hansen
Anker - Tingager - Abbew
Links - Brandhof - MEM - Kahl
Duelund - Patrick - Anderson

Positivt at flere er på vej tilbage igen: Bailey, Knoester, Knudsen, Duelund.

Kan vi evt få Aabech tilbage? Han var skøn ⚽♥️
Alene navnet...

Det er en kamp vi skal vinde. Det kan godt være Hvidovre har givet andre problemer i de seneste kampe, men på papiret er det sjældent at vi vil være større favoritter i en Superligakamp. Hvis vi kan finde noget af det der trods alt også har fungeret i de første kampe efter pausen, tror jeg også det lykkes.

Jeg tror ikke på de store eksperimenter i holdopstillingen udover det der skal til for at erstatte de spillere der er ude. HCB er det store spørgsmålstegn med de tre mest oplagte alle ude. Anker bør vel komme ind, ellers er han langt fra holdet, men han fik også et indhop sidst, men han skal vel egentlig over til venstre med AJ til højre, AJ er bare ved at blive spillet ind og det er måske for tidligt at flytte rundt på ham.

Vi vinder 3-0.

Forsvaret afviser alt der kommer mod os, Anderson banker 2 kasser ind, den ene et sindsygt mål krøllet ind uden for feltet.

PM vinder alle sine dueller og smadrer en kasse op i krogen i et gennemspillet angreb hvor vi spiller Hvidovre helt tynde.

🤞
Første kamp i Hvidovre gik måske ikke helt sådan, men lidt derhenad, i hvert fald var det en meget sikker sejr. Som jeg husker det, var det en af de første hvor Hvidovre faktisk var reelt overmatchede. Så lad os bare lave noget tilsvarende, måske endda lidt bedre når det er på hjemmebane.

Første kamp i Hvidovre gik måske ikke helt sådan, men lidt derhenad, i hvert fald var det en meget sikker sejr. Som jeg husker det, var det en af de første hvor Hvidovre faktisk var reelt overmatchede. Så lad os bare lave noget tilsvarende, måske endda lidt bedre når det er på hjemmebane.
Ja. Sådan var det efter deres eneste gennembrudsfarlige spillere (Qamili) udgik med en skade. Indtil da var det en anden historie...

Ja. Sådan var det efter deres eneste gennembrudsfarlige spillere (Qamili) udgik med en skade. Indtil da var det en anden historie...
Men uanset hvad en meget sikker sejr? Vi kunne vist også have scoret mere. Jeg tror heller ikke vi holder Hvidovre helt fra chancer eller i hvert fald opløb til noget, vi skal bare skabe en del mere og få omsat noget af det til de mål der giver en sejr. Gerne en sikker en, dem er der for få af, men så kan fx en Sauer måske få lidt minutter.

Hvidovre burde have vundet hjemme mod FCN og har en 4-2 sejr mod Lyngby i bagagen inden den kamp..

De er klart i bedring. Det ændrer dog ikke på, at det er en kamp som vi skal vinde.

Det bliver dog væsentligt mere bøvlet end sidste gang vi slog dem.

Vi skal vinde den kamp, men Hvidovre er et langt bedre sted nu end de var før vinterpausen. Vi kæmper med tingene, så jeg tror det kommer til at handle om små marginaler. Men ihhh, hvor jeg håber vi bare går ud og giver gas, presser på og bliver ved med det i hele kampen. Jeg er ikke ligeglad med resultater, men vores trup er ikke til mere end 5. pladsen, så hvad har vi at tabe? Jeg synes vi har meget mere at vinde ved at tænke lidt længere end til afslutningen af denne sæson.

Vi skal vinde den kamp, men Hvidovre er et langt bedre sted nu end de var før vinterpausen. Vi kæmper med tingene, så jeg tror det kommer til at handle om små marginaler. Men ihhh, hvor jeg håber vi bare går ud og giver gas, presser på og bliver ved med det i hele kampen. Jeg er ikke ligeglad med resultater, men vores trup er ikke til mere end 5. pladsen, så hvad har vi at tabe? Jeg synes vi har meget mere at vinde ved at tænke lidt længere end til afslutningen af denne sæson.
Enig.

Det er i bund og grund også derfor at folk er så skuffede over kampen i Silkeborg.

Hvidovre er klart blevet bedre. Men de er stadig meget naive i deres tilgang, så de skal nok give plads til at AGFs offensiv måske endelig kan få gang i nogle spilmønstre. Jeg håber derfor, at Uwe holder mest muligt fast i stammen.

Hvidovre er klart blevet bedre. Men de er stadig meget naive i deres tilgang, så de skal nok give plads til at AGFs offensiv måske endelig kan få gang i nogle spilmønstre. Jeg håber derfor, at Uwe holder mest muligt fast i stammen.
De laver stadig også nogle groteske defensive fejl.

De minder lidt om Lyngby for 5-10 år siden. De kan spille god offensiv fodbold men de har nogle vilde kogere defensivt.

Der skal ske noget offensivt.

Et godt bud kunne være:
Bailey
Andersen - Tingager - Abbew
Bach - Duelund - MEM - Anderson - Links
Bech - Patrick

Tror desværre kun Uwes vovemod giver:
Hansen
Anker - Tingager - Abbew
Links - Brandhof - MEM - Kahl
Duelund - Patrick - Anderson

Positivt at flere er på vej tilbage igen: Bailey, Knoester, Knudsen, Duelund.
Tror du Duelund bliver klar? Det vil da være kærkomment og om ikke andet give en ekstra taktisk disposition. Jeg håber dog at Sauer får lov til at starte. Hvis Uwe vitterligt har høje tanker om ham, så skal han jo have spilletid på et tidspunkt.

Back