Superliga 23/24: Runde 14: Brøndby - AGF, mandag d. 06.11. kl 19.00
Meget enig. Generelt er vi inde i en periode med syv point i tre kampe, og pilen peger i den rigtige retning. Efter den her 2. halvleg sad jeg med en følelse af, at vi nu endelig er tilbage! Nu kunne jeg kende holdet fra foråret igen med vores aggressive pres og gode beslutninger med bolden. Men herinde handler stort set alt om et katastrofalt transfervindue (til trods for at flere af de nye spillere er kampafgørende i øjeblikket), og om hvor elendige enkelte spillere er (selvom der er rigeligt med spillere der performer fantastisk, som man kunne kaste sit lys på).Jeg synes godt nok der var voldsomt negative kommentarer i dag ift. den kamp jeg så.
I 1. halvleg der skulle være så forfærdelig bliver Brøndby holdt nede på tre afslutninger og vi havde optræk til nogle rigtig gode omstillinger, men manglede kvalitet på den del. Så jeg kunne ikke se at halvlegen var SÅ forfærdelig, det er trods alt mod et af de mest formstærke hold på en af de sværeste udebaner.
Hvis man sad og længtes efter nogen at dele den her rigtig gode aften for vores klub med - så blev det ikke lige på GF Forum