Superliga 23/24: Runde 13: AGF - Randers, mandag d. 30.10. kl 19.00
T-Knogle
Experienced member
Det er ikke min mening at svine BPF til, men jeg synes dog uanset hvordan taktikken er, at han træffer nogle underlige beslutninger en gang imellem, selvom situationen i går, mere handler om selviscenesættelse fra dommer Kjærgaard, så havde han tilsyneladende fået at vide at han skulle stoppe med at trække tiden, og så vælger han alligevel at trække tiden.Nu er det ikke fordi jeg vil påstå, at BPF er fejlfri eller ikke kan forbedre sig.
Men som jeg ser det, var mange af de fejl og usikkerheder, som vi så i starten af sæsonen, inklusiv det røde kort mod Brøndby, et udslag af vores taktiske valg om at spille bolden op for næsten enhver pris.
Jeg synes det er blevet markant bedre efter vi har givet ham tilladelse til at sparke langt i de seneste kampe. (Som (deprimeret) United-fan er det meget sammenligneligt med udviklingen hos Onana).
Ligeledes var det indirekte frispark i går en hændelse der normalt aldrig bliver dømt for af dommerne. Det er svært at gardere sig imod, men jeg er sikker på han lærer af det og tager sine forholdsregler næste gang.
Alt i alt synes jeg det er lidt hårdt, at skyde BPF i skoene, at han det entydigt er hans skyld, at han laver mange kampafgørende fejl.
Det er klart, at han skal blive bedre og mere kølig, men omstændighederne og taktikken har også været lidt imod ham, som jeg ser det.