New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 142K
Transfervindue Sommer 2026
Jeg tror heller ikke, at de udenlandske klubber på nuværende tidspunkt vil give det for ham, som vi vil have. Hvis han havde spillet i FCN f.eks., så ville jeg ikke være i tvivl om, at han stod højt på udenlandske klubbers ønskeseddel. Men vi har i modsætning til FCN ikke historikken med os ift at udvikle offensive talenter, så jeg tror de skal bevise sig over længere tid end i en klub som FCN før man smider kassen for ham
Det er helt sikkert rigtigt ikke at sammenligne os med FCN, det er er andet koncept.

Han er 19 år nu, og alder betyder bare noget.

Der findes klubber nu, der med de nuværende priser, køber 4-5 spillere omkring 5 mill Euro, satser på en bliver solgt for 20-25 millioner og betaler gildet (så at sige), 1-2 der bliver profiler og 2-3 der kan sælges med et lille tab.

Jeg kan sagtens se ham blive solgt lidt ala Isak Jensen der røg til Alkmaar for 4 millioner Euro, og som markedet går målske er det 5 millioner i dag.

Der står 20 millioner i artiklen..

Det ville jeg alle dage give for ham

Der havde jeg også bare trykket på købsknappen 😂 Men der er nok noget forhandling både om pris og løn. Det er vel ikke utænkeligt, at der bygges noget ind med en klausul om ekstra betaling ved deltagelse i gruppespil mv.
Men CV forhandler vel også med Dolberg ;)

Det er helt sikkert rigtigt ikke at sammenligne os med FCN, det er er andet koncept.

Han er 19 år nu, og alder betyder bare noget.

Der findes klubber nu, der med de nuværende priser, køber 4-5 spillere omkring 5 mill Euro, satser på en bliver solgt for 20-25 millioner og betaler gildet (så at sige), 1-2 der bliver profiler og 2-3 der kan sælges med et lille tab.

Jeg kan sagtens se ham blive solgt lidt ala Isak Jensen der røg til Alkmaar for 4 millioner Euro, og som markedet går målske er det 5 millioner i dag.
Hvordan er det nu? I FCN har deres talenter deltaget i diverse ungdomsturneringer og er blevet noteret før de har spillet ét minut i suppen. Jeg mener at have læst Emmery er ude i noget af det samme, så han er nok på radaren.

I FCN bliver en Emmery kastet ind på en wing og skal bare vise sin styrke hver gang han får muligheden. Og så sælges han på det han gør godt.

I AGF er Emmery kastet ind på en wingback. Det har givet ham mulighed for at demonstrere sine spidskompetencer, men han har også fået udstillet sine mangler.

Hvis man vil købe Emmery nu, skal man selv kunne give ham en wing med fri rolle på et passende niveau. Det taler for Holland (?), eller at købe for at leje ham ud. Begge dele er nok lavere beløb end AGF forestiller sig.

Hvis man ikke indretter en 'Emmery-rolle' efter sommerpausen giver det måske lige så meget mening at sælge. Ellers skal man gå efter guldet - igen! - og tror på Emmery kan levere på en mere kompleks position, til aportslig gavn for klubben, og med øget transferværdi til følge.

... reelt er mit svar: jeg ved det ikke.

Samme kilde som den jeg refererede til tidligere, men Midtjyllands avis har i hver fald grebet den

Jeg har stadig ikke helt vænnet mig til at det er AGF der menes, når en spiller er på vej til de danske mestre😂 Men det vokser på mig må jeg sige😁

Hvordan er det nu? I FCN har deres talenter deltaget i diverse ungdomsturneringer og er blevet noteret før de har spillet ét minut i suppen. Jeg mener at have læst Emmery er ude i noget af det samme, så han er nok på radaren.

I FCN bliver en Emmery kastet ind på en wing og skal bare vise sin styrke hver gang han får muligheden. Og så sælges han på det han gør godt.

I AGF er Emmery kastet ind på en wingback. Det har givet ham mulighed for at demonstrere sine spidskompetencer, men han har også fået udstillet sine mangler.

Hvis man vil købe Emmery nu, skal man selv kunne give ham en wing med fri rolle på et passende niveau. Det taler for Holland (?), eller at købe for at leje ham ud. Begge dele er nok lavere beløb end AGF forestiller sig.

Hvis man ikke indretter en 'Emmery-rolle' efter sommerpausen giver det måske lige så meget mening at sælge. Ellers skal man gå efter guldet - igen! - og tror på Emmery kan levere på en mere kompleks position, til aportslig gavn for klubben, og med øget transferværdi til følge.

... reelt er mit svar: jeg ved det ikke.
Som tingene er i Ajax fisse dage, så kan jeg sgu ikke afvise han ryger til en klub som den. De hentede en 26 årig nordmand for 3 mill euro sidste år, og han har ikke slået til.

Kunne han være back-up til en venstre wing dernede? Eller Utrecht eller Feyenoord.

Ville ønske vi kunne få mere ud af ham

Vores spillere får chancen nu for at begå sig på den europæiske scene, og det er noget der tæller voldsomt for købende klubber.

Hvis Emmery fortsætter sin fine udvikling og viser sig godt frem i Europa, så vil hans pris stige voldsomt.

Der er virkeligt ingen grund til at skyde ham af nu for eks. 5 mio. euro.
Det kan jeg heller ikke forestille mig, at AGF kunne finde på.

Emmery har alderen, talentet og en lang kontrakt.

Som tingene er i Ajax fisse dage, så kan jeg sgu ikke afvise han ryger til en klub som den. De hentede en 26 årig nordmand for 3 mill euro sidste år, og han har ikke slået til.

Kunne han være back-up til en venstre wing dernede? Eller Utrecht eller Feyenoord.

Ville ønske vi kunne få mere ud af ham
Jeg kan næsten ikke … Det er bare … Nej, jeg kan ikke lade være 😅 … “fisse dage” … Din tlf autocorrecter simpelthen “disse” til “f####””? Hvor vildt har du lige festet de sidste 14 dage?!

Jeg synes vi har en del eksempler på at det kan være rigtig dyrt ikke at forlænge i god tid. Beijmo, Andersson, Højer med flere. Nogle gange ønsker spillerne selvfølgelig ikke at forlænge og så er det svært. Men jo tættere på udløb kontrakten er desto svær vil jeg ofte være at lave en ny kontrakt der spiller en kan se enden på kontrakten og dermed vælge frit.

De klubber der er gode til at lave de rigtig store salg er netop kendetegnet ved at være gode til at lave lange kontrakter og forlænge kontrakterne i god tid.

Anderson og MEM forlængede deres aftaler inden exit.

Når spillere lugter penge eller succes andre steder ser man bare at rettidig omhu ikke stopper alle...

Men Beijmo ønskede ikke at lave en Aron, hvor klubben og spilleren accepterede exit men forlængelse. Så det blev til 0kr.

Vores spillere får chancen nu for at begå sig på den europæiske scene, og det er noget der tæller voldsomt for købende klubber.

Hvis Emmery fortsætter sin fine udvikling og viser sig godt frem i Europa, så vil hans pris stige voldsomt.

Der er virkeligt ingen grund til at skyde ham af nu for eks. 5 mio. euro.
Problemet er bare at Emmery ikke er så interessant som wingback. Hvis han skal promoveres rigtigt skal han spille som wing i en 433 i næste sæson.

Latest posts

Back