Søgefunktionen Rastapopoulos Experienced member Oct 10, 2024 #1 Jeg bruger ret ofte søgefunktionen, men de fleste af gangene er det nytteløst, da jeg støder på denne meddelelse Er det overhovedet muligt at ændre, eller er det bare sådan, denne software er bygget? Upvote 0 Downvote
Jeg bruger ret ofte søgefunktionen, men de fleste af gangene er det nytteløst, da jeg støder på denne meddelelse Er det overhovedet muligt at ændre, eller er det bare sådan, denne software er bygget?
Martinstranger Oct 10, 2024 #2 Sådan nogle skriverkarle skal lave lidt manuelt arbejde og ikke forfalde til søgemaskiner Det er for nemt at være journalist i dag. Her virker den fint Måske @Alsgaard kan se om der er nogen problemer
Sådan nogle skriverkarle skal lave lidt manuelt arbejde og ikke forfalde til søgemaskiner Det er for nemt at være journalist i dag. Her virker den fint Måske @Alsgaard kan se om der er nogen problemer
SNowMan Oct 10, 2024 #3 Rastapopoulos said: Jeg bruger ret ofte søgefunktionen, men de fleste af gangene er det nytteløst, da jeg støder på denne meddelelse View attachment 3911 Er det overhovedet muligt at ændre, eller er det bare sådan, denne software er bygget? Click to expand... Click to shrink... Kom lige med nogle eksempler, hvor du får den besked frem?
Rastapopoulos said: Jeg bruger ret ofte søgefunktionen, men de fleste af gangene er det nytteløst, da jeg støder på denne meddelelse View attachment 3911 Er det overhovedet muligt at ændre, eller er det bare sådan, denne software er bygget? Click to expand... Click to shrink... Kom lige med nogle eksempler, hvor du får den besked frem?
Rastapopoulos Experienced member Oct 10, 2024 #4 Martinstranger said: Sådan nogle skriverkarle skal lave lidt manuelt arbejde og ikke forfalde til søgemaskiner Det er for nemt at være journalist i dag. Her virker den fint View attachment 3913 Måske @Alsgaard kan se om der er nogen problemer Click to expand... Click to shrink... Hæhæ. Tak for din assistance
Martinstranger said: Sådan nogle skriverkarle skal lave lidt manuelt arbejde og ikke forfalde til søgemaskiner Det er for nemt at være journalist i dag. Her virker den fint View attachment 3913 Måske @Alsgaard kan se om der er nogen problemer Click to expand... Click to shrink... Hæhæ. Tak for din assistance
Rastapopoulos Experienced member Oct 10, 2024 #5 Alsgaard said: Kom lige med nogle eksempler, hvor du får den besked frem? Click to expand... Click to shrink... Jeg klikker på luppen, og så kunne jeg fx skrive noget i retning af "han aer min", og så får jeg ovenstående hilsen. Her er fx et andet eksempel (det er et eksempel)
Alsgaard said: Kom lige med nogle eksempler, hvor du får den besked frem? Click to expand... Click to shrink... Jeg klikker på luppen, og så kunne jeg fx skrive noget i retning af "han aer min", og så får jeg ovenstående hilsen. Her er fx et andet eksempel (det er et eksempel)
SNowMan Oct 10, 2024 #6 Rastapopoulos said: Jeg klikker på luppen, og så kunne jeg fx skrive noget i retning af "han aer min", og så får jeg ovenstående hilsen. Her er fx et andet eksempel (det er et eksempel) View attachment 3914 Click to expand... Click to shrink... "Han aer min"? Tror du er på det forkerte forum Jeg får kigget på om der er noget jeg kan gøre.
Rastapopoulos said: Jeg klikker på luppen, og så kunne jeg fx skrive noget i retning af "han aer min", og så får jeg ovenstående hilsen. Her er fx et andet eksempel (det er et eksempel) View attachment 3914 Click to expand... Click to shrink... "Han aer min"? Tror du er på det forkerte forum Jeg får kigget på om der er noget jeg kan gøre.
SNowMan Oct 10, 2024 #7 Jeg har sat minimum antal af tegn i en søgning til 3 tegn istedet for 4. Den kan ikke sættes længere ned, da det skal passe med minimumslængden af ord i MySQL, som er 3 tegn.
Jeg har sat minimum antal af tegn i en søgning til 3 tegn istedet for 4. Den kan ikke sættes længere ned, da det skal passe med minimumslængden af ord i MySQL, som er 3 tegn.
Rastapopoulos Experienced member Oct 10, 2024 #8 Alsgaard said: "Han aer min"? Tror du er på det forkerte forum Jeg får kigget på om der er noget jeg kan gøre. Click to expand... Click to shrink... Slet ikke. De ord er højaktuelle Tak
Alsgaard said: "Han aer min"? Tror du er på det forkerte forum Jeg får kigget på om der er noget jeg kan gøre. Click to expand... Click to shrink... Slet ikke. De ord er højaktuelle Tak
A AGF-Vestegnen Emeritus Well-known member Oct 10, 2024 #9 Rastapopoulos said: Slet ikke. De ord er højaktuelle Tak Click to expand... Click to shrink... Også mig, Andrés Oper
Rastapopoulos said: Slet ikke. De ord er højaktuelle Tak Click to expand... Click to shrink... Også mig, Andrés Oper