New posts

Pokalkamp: Ishøj IF - AGF, torsdag d. 02.11.2023 kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 120
  • Views Views: Views 14K
1-0 til Brøndby. Hvem mon Rocker-Søren skal lange ud efter i dag?

Hold kæft hvor er jeg glad for at han ikke er i GF I dag. Og det var jeg også inden hans voldssag. Den mand er bare Randers in persona.
Prutte-Søren må for min skyld gerne brænde i Helvede.

Til min store overraskelse var Bjur aldeles fremragende, da han kom ind. Han fik sat kreativitet ind i vores offensiv i en rolle som CM, og kan han gøre det i Suppen, ja så kan jeg godt se et potentiale i ham som et decideret våben.

Anyway, det var en fornøjelse at være på stadion i dag. Dejlig stemning og røvhamrende sløve (trods alt ikke-voldelige) kontrollører! 😅

Men 78,- for en stor fad bliver sgu aldrig comme il faut i min verden. 😐

3 sejre i træk, og en bænk der viste sig at kunne gøre holdet markant bedre, jeg synes faktisk at stemningen efter dagens sejr er bedre end den var efter sejren i mandags. Man må håbe at det giver Rösler modet til at bruge Sauer og Andersen noget mere, at det så ud til at løfte hele holdet da de kom ind.

Eneste malurt er at AGF fik dobbelt så mange gule kort som Ishøj, helt fortjent og helt unødvendigt.

Efter dagens kamp tror jeg sgu Bøbø er lidt nervøse ved os i kvarten
God præstation af holdet
Heller ikke utænkeligt de måske er lidt på vej ind i en formdal, hvor vi er på vej ud af vores. Jeg tror i hvert fald ikke de kan holde det niveau de har haft den foregående 1,5 måneds tid over hele sæsonen. De har 3-4 spillere af højeste superligaklasse, som kan afgøre kampe mere eller mindre på egen hånd. Så egentligt ser jeg det som en fordel at vi skal spille over to kampe, da det vil gøre enkeltpræstationer mindre afgørende.

Back