New posts

Pokalkamp: Ishøj IF - AGF, torsdag d. 02.11.2023 kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 120
  • Views Views: Views 14K
Pokalkamp: Ishøj IF - AGF, torsdag d. 02.11.2023 kl 18.00

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
kamp.jpg

Vi skal på udebane på hjemmebane

Ishøj IF spiller i 3. division, hvor de i øjeblikket er placeret som nr 7
Det skal dog siges at 3. division er tæt, så der er kun 5 points op til nr 1
Klubben blev dannet via en fusion mellem Ishøj Boldklub og SB50 Ishøj i 2017-
Den har over 100 medlemmer

Ishøjs vej til kampen

Vallensbæk - Ishøj 0-6
Gørslev - Ishøj 1-2
Vanløse - Ishøj 1-3

Der er ikke så meget andet at sige end at
ca5ae884b0aa99884121137ceb419a32.jpg

Det ser stadig ikke ud til at kampen vises i fjernsynet.
Kan det passe at selvom jeg har abonnement til Ceres Park, så skal jeg betale for billet (60 kr.)?

Kan det passe at selvom jeg har abonnement til Ceres Park, så skal jeg betale for billet (60 kr.)?
Ja, den er god nok. Det giver jo også mening al den stund, at vi teknisk set er udehold. Lur mig, om ikke Ishøj står til at få nogle entréindtægter for kampen?

AB står til at gå videre. Nogen der er med på et rask væddemål om at de trækker hele DKs FCK..

Den streames på pokalturnering.dk
Jeg har smidt mig med feber, hoster og forkølelse - så det bliver måden jeg ser den på

AB står til at gå videre. Nogen der er med på et rask væddemål om at de trækker hele DKs FCK..
Er vi ikke enige om, at de lige havde FCM i denne runde, mens vi trak Ishøj?

Nå vi forhåbentlig er videre i morgen må vi vel primært håbe på at undgå FCK og FCN (lad dem bare trække hinanden), og sekundært håbe på AB, Fredericia eller Lyngby.

Jeg håber Uwe har siddet og set Saarbrucken - Bayern her til aften, inden holdet sættes til i morgen.

Pokalen ligner vores største mulighed for en succesfuld sæson, da jeg simpelthen ikke kan se os ende i top-4. Der skal bare gåes all in på pokalen og så gerne endnu en heldig lodtrækning i næste runde. AB hjemme mens FCN trækker FCK.
Jeg er blevet en anelse mere optimist, ovenpå de seneste kampe. Der har vi udvist en vis form for kynisme - holdt de andre fra chancer men der er samtidig scoret mål af andre end PM. Superligaen kan blive tæt og jeg kan se de dyreste trupper komme til at tage en del point fra hinanden, derfor kan man med lidt held og dygtighed måske snige sig med ind hvor det er sjovt.

Men bortset fra det, så syntes jeg vi skal gå efter pokalen samtidig. Aftenens kamp bliver forhåbentlig vundet komfortabelt og der bliver mulighed for at spare nogle af nøglespillerne. Det vil være rigtig fint, hvis der kan blive spilletid til nogle af de unge, så vi kan se nærmere på deres niveau.
Det ærgrer mig hvis den ikke bliver vist i tv, da jeg ikke når på stadion i dag. Men måske en livestream.

stykker...

1698914430743.png
MCH … :oops: :unsure::D

Back