New posts

Pokalkamp: AGF - Brøndby, torsdag d. 07.12.2023 kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 166
  • Views Views: Views 9K
Pokalkamp: AGF - Brøndby, torsdag d. 07.12.2023 kl 18.00

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
kamptråd pokalturnering.jpg

Den første af 2 kampe mod Brøndby

Deres vej til kampene har været
Hellerup 0-3
Randers FC 0-1

De har vundet pokalturneringen 7 gange

Vi viste sidst mod Brøndby at vi kan pille deres spil fra hinanden ved at tage Wass ud af spillet, så jeg går ud fra det bliver en del af planen.

Spillerne må have massiv selvtillid med ind til kampen, efter at have tyvstjålet 3 point i Parken, og i det hele taget oven på et efterår, hvor vi har haft vores del af modgangen, uden for alvor at blive sat af i ligaen.
Hvis vi skal have en chance, skal vi forblive fuldtallige og spille lige så klogt, som vi gjorde i Parken.
Jeg tror vi vinder. 1-0 eller 2-1.

Det bliver virkelig interessant at se, hvordan det kommer til at fungere med banen helt ovre ved C-tribunen. Det må give en massivt anderledes intens følelse fra den side. Til gengæld ret tomt på den anden side.

Det ville være fedt, hvis det kunne stilles mobiltribuner op ved A-langsiden til næste år, men det er der nok ikke plads til.

Stiften skriver lidt mere om banens tilstand:

Interessant er denne bemærkning (som står lige under en video, hvor man forklarer at varmerør er flyttet med):

Den del af banen, der er blevet flyttet, har ingen varmeslanger i sig som resten af banen, da det ifølge Nikolai Pold ville være for kompliceret en proces at trække dem med over.

Hvor er vi glade for den klare kommunikation fra Stiften!

Er det bare mig men er det ikke lidt vildt at C-tribunen ikke er udsolgt endnu? Når sponsorerne denne gang fylder lidt på C-nedre, så synes jeg det er overraskende der stadig er pladser på langsiden (bevares mest på c1-c2 og c9-c10) men stadigvæk.
I Parken i går var der vidst kun 14.000 tilskuere. Er pokalbold bare ikke det samme som SL? Hvad tror folk der kommer i dag? Mit bud er 15.000.

Er spændt på om Uwe lader Anderson og/eller MEM starte i aften.
Min umiddelbare fornemmelse er, at han godt kunne finde på at give genvalg til krigerne fra Parken.

Tror det kunne forvirre BIF, hvis vi begyndte med både MEM, Anderson og Bech, og lod de førstnævnte spille så langt kræfterne rakte, og så sendte Knudsen og Brandhof ind til sidst. Det omvendte så ikke godt ud mod FCK.

Det ville være to helt forskellige spillestile, de skulle indstille sig på.

Tror kun på godt 7000 tilskuere på en kold decemberaften.

Last edited:
Back