Pokalen 2023 / 2024
Jeg tror desværre vi er alt for hårdt ramt ift spillere vi mangler og spillere der ikke er er i tilstrækkelig kampform - derfor taber vi. Desværre.
Jeg er ved at skide en grøn snemand bukserne...... Der er fucking kun lidt over 4 timer tilbage......
Vi har 23 mand i en trup inklusive Serra og Akoto.
Kunne godt forestille mig, at vi stiller op i denne formation:
Bailey
Beijmo - Tingager - AJ
Andersen - Brandhof - MEM - Polle - Links
PM - Anderson
Uden Mølgaard og Duelund er taktikken sikkert at krige den hjem, så der er noget at spille om den 11. april. FCN har alle mand klar i en trup på 21 mand.
Bailey
Beijmo - Tingager - AJ
Andersen - Brandhof - MEM - Polle - Links
PM - Anderson
Hvis den bare skal kriges hjem vil jeg gerne se Magnus Knudsen og NP inde på samme tid.
Kan se FCN er store favoritter i dag med odds 1,8 mod vores 4,9.
Faktisk betragter Danske Spil os som lige så store underdogs, som Fredericia mod Silkeborg (1,7 mod 5,0).
Kunne virkelig godt tænke mig en gedigen overraskelse i Farum i dag. Sådan en overraskelse som eliminerer spændingen i Århus![]()
Selvom FCN bestemt er favoritter i dag og samlet over to kampe og selvom Silkeborg nok også har højere odds i kraft af en lang dårlig stime, er det alligevel lidt mærkeligt for FCN har jo heller ikke været gode, vi spiller lige kampe mod de fleste og har en fin statistik fra de sidste kampe i Farum.Kan se FCN er store favoritter i dag med odds 1,8 mod vores 4,9.
Faktisk betragter Danske Spil os som lige så store underdogs, som Fredericia mod Silkeborg (1,7 mod 5,0).
Kunne virkelig godt tænke mig en gedigen overraskelse i Farum i dag. Sådan en overraskelse som eliminerer spændingen i Århus![]()
Vi må få en admin til at flytte dem over
Kan se FCN er store favoritter i dag med odds 1,8 mod vores 4,9.
Bliver i hvert fald Silkeborg som det ene hold i finalen. Foran 3-0 efter 25 minutter.
Hmmmhvordan er reglerne i pokalen ift hvis vi taber med 1 mål - er vi videre hvis vi har scoret flest mål samlet?Ja de er helt udspillet.
Der er INTET "pokaldræber" over den kamp her.
Selvfølgelig trak vi FCN, og ikke dem... Nu må vi selv spille os i den finale. Det har vi fortjent. Men vi er stadig egen værste fjende.
Dødboldskongerne fra Aarhus er 1 scoring i Aarhus fra, at FCN skal lave 3 for at sende os ud. UANSET hvordan vi spiller den 11.april, så er vi i live pga. de dødbolde. Det skal vi tro på.